05.07.2015

Wtorkowe zdobycze lumpeksowe

We wtorek po raz kolejny wybrałam się do lumpeksu. Ostatnie zdobycze zmotywowały mnie żeby znowu od czasu do czasu odwiedzać sklepy z odzieżą używaną. Kiedyś regularnie co wtorek chodziłam na dostawy. Po dokładnej selekcji pokażę Wam co ostatecznie postanowiłam zabrać ze sobą do domu. Z większości rzeczy jestem bardzo zadowolona, choć nie wszystkie okazały się dobrze dobrane pod względem rozmiaru. Crop top jest na mnie za krótki. Myślałam, że będzie idealny do szortów z wysokim stanem, jednak odkrywa sporą część brzucha. Musztardowa sukienka z H&M jest na mnie zbyt obcisła i niezbyt estetycznie wygląda w okolicy brzucha. Reszta rzeczy pasuje na mnie idealnie. Udało mi się znaleźć też dwie rzeczy dla Amelci. 

Bluzka F&F 8,50 zł


Bluzka New Look 8,50 zł


Bluzka Y.d 7,50 zł


Bluzka Zara 6,50 zł


Crop top Ax Paris 6,50 zł


Spódnica Atmosphere 8,50 zł


Sukienka River Island 10 zł


Sukienka H&M 7 zł


Sukienka Young Dimension 12,50 zł


Bluzka Young Dimension 4,50 zł


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Fajne zdobycze, najbardziej podoba mi się spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie idealna na upały, bo jest bardzo przewiewna.

      Usuń
  2. Bluzka H&M 8,50 zł i Sukienka River Island 10 zł Moim zdaniem najlepsze świetne zakupy. :)
    Bardzo miło mi się czytało.Fajnie piszesz nie moge się doczekać kolejnego postu ;) Obs za obs ??
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post czeka tylko na twoje przeczytanie. :)
    zapraszam kochana serdecznie do mnie http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka jest w F&F - błąd we wpisie, już poprawiłam :) Dzięki.

      Usuń
  3. Uwielbiam chodzić po lumpeksach, mam mnóstwo 'perełek', które pokazuję na swoim blogu, zerknij, jeśli masz chęć. :) Twoje zakupy bardzo fajne, baskinka z koronką jest cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja dawno nie byłam w żadnym sh, za to po centach handlowych śmigam cały czas. Te wyprzedaże mogłyby się już skończyć, bo cała moja rodzina zbankrutuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza bluzeczka jest świetna, uwielbiam ten krój a przede wszystkim takie wzorki )

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka z New Looka iz F&F sa super! musze sama sie przejsc po lumpach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodobała mi się bluzka New Look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz dar do wyszukiwania perelek w lumpeksach! Zawsze zachwycam sie wszystkimi zdobyczami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Ci się poszczęściło, świetne ciuchy

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz dziewczyno oko do wyszukiwania perełek :) druga bluzka jest po prostu śliczna, oczu nie mogę od niej oderwać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey keep posting such good and meaningful articles.

    OdpowiedzUsuń
  12. Łał ! Mam taką samą baskinkę i też na szmatach kupiłam z tym, że widać z niej stanik ;/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...