23.07.2015

Szamponowy ulubieniec ostatnich miesięcy, czyli o Isanie Power Volumen

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o jednym z moich ulubieńców ostatnich miesięcy wśród produktów do mycia włosów. Znalezienie szamponu idealnego dotychczas graniczyło z cudem, znaczna część powodowała u mnie podrażnienie, swędzenie, przesuszała skórę głowy, przyczyniała się do przyspieszenia przetłuszczania. Szampon Isana z serii profesjonalnej Power Volumen bardzo pozytywnie mnie zaskoczył, może nie jest to produkt bez wad, ale blisko mu do ideału. Jako jeden z niewielu nie podrażnia mi skóry przy regularnym stosowaniu, a wręcz powiedziałabym, że ją łagodzi.  Mogę bez obaw stosować go codziennie, jest to moje drugie opakowanie, a w zapasach mam już kolejne. Do tej pory wypróbowałam wiele różnych produktów, zarówno tych z drogerii jak i aptecznych. Niewiele z nich potrafiło sprostać moim oczekiwaniom. Od szamponu oczekuję łagodności, ale jednocześnie lubię kiedy dobrze oczyszcza włosy. 

Szampon Isana przeznaczony jest do włosów delikatnych, prostych i słabych. Jego zadaniem jest zwiększenie objętości i nadanie włosom witalności. Do jego zakupu zachęciła mnie niska cena. Kupiłam go w promocji za 5,99 zł / 250 ml, cena regularna to 9,99 zł.


Obietnice producenta 

Isana Professional Power Volumen szampon zwiększający objętość. Formuła z potrójnym efektem. System zwiększający objętość włosów: wyczuwalnie zwiększa objętość włosów*, Nadaje włosom witalności, nie zawiera silikonów. FORMUŁA ZWIĘKSZAJĄCA OBJĘTOŚĆ WŁOSÓW delikatnych, PROSTYCH I SŁABYCH: daje przekonywujący efekt zwiększenia objętości włosów, zawiera kolagen i ekstrakt z lilii wodnej, wykorzystuje technologię jonową dla zapobiegania „latającym włosom”. potrójny efekt formuły: zwiększenie objętości, pełni, witalności włosów. DZIAŁANIE PIELĘGNACYJNE. Szampon ISANA Professional Power volumen opracowany został specjalnie dla potrzeb włosów delikatnych i słabych. Jego profesjonalna, bardzo skuteczna formuła, której składnikami są wartościowy kolagen, ekstrakt z lilii wodnej i prowitamina B5 powoduje zdumiewający efekt zwiększenia objętości włosów – bez ich jednoczesnego obciążania. Włosy od korzeni po końcówki otrzymują przekonywującą pełnię i witalność, a także połysk i większą objętość. *Potwierdzone przez 21 z 25 (84%) użytkowniczek, które testowały produkt. TOLERANCJA PRZEZ SKÓRĘ potwierdzona dermatologicznie.



Dostępność i cena

Rossmann, 9,99 zł / 250 ml. 

Skład 

Aqua (woda), Sodium Laureth Sulfate (substancja myjąca), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Sodium Chloride (modyfikator reologii), Parfum (zapach), Panthenol (substancja nawilżająca), Polyquaternium-10 (środek kondycjonujący), Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein (hydrolizat protein pszennych), Nymphaea Alba Root Extract (ekstrakt z korzenia lilii wodnej), Soluble Collagen (kolagen), Propylene Glycol (substancja nawilżająca), Sorbitol (substancja nawilżająca), Citric Acid (kwas cytrynowy), Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), Limonene (składnik kompozycji zapachowych), Potassium Sorbate (konserwant), Sorbic Acid (konserwant), Phenoxyethanol (konserwant), Sodium Benzoate (konserwant), Benzoic Acid (konserwant).

Moja opinia

Szampon Power Volumen to kolejny produkt marki Isana, który bardzo przypadł mi do gustu. Dotychczas wypróbowałam cztery produkty z nowej serii - recenzowany szampon, kurację z olejem arganowym [recenzja], olejek do włosów [recenzja] i odżywkę do włosów kręconych. Szampon zaskoczył mnie swoją łagodnością, mimo że skład wcale nie wskazuje, że będzie to produkt odpowiedni dla bardzo wrażliwej skóry głowy. Szampony o bardzo dobrych składach nieraz robiły mi spustoszenie na skórze, a w przypadku Isany dzieje się coś zupełnie odwrotnego. Opakowanie to miękka tubka o pojemności 250 ml. Nie jestem fanką tego typu rozwiązań, wolę standardowe butelki. Konsystencja jest dosyć rzadka, przez co szampon jest średnio wydajny. Produkt dobrze się pieni. Zapach przyjemny dla nosa, dość długo wyczuwalny na włosach.  Skład jak widać nie powala na kolana, mimo to szampon działa bardzo łagodnie, nie podrażnia mi skóry, nie przesusza jej, nie powoduje swędzenia. Przywrócił skórę do normalnego stanu. Nawet apteczne, delikatne produkty nie sprawdzały się tak dobrze jak ten. Póki co odstawiłam inne szampony na rzecz Isany. Włosy po użyciu są miękkie, odbite u nasady, ładnie się układają. Produkt mógłby bardziej przedłużać ich świeżość, bo pod koniec dnia nie wyglądają już tak dobrze jak zaraz po myciu. Mimo kilku wad jest to produkt przy którym pozostanę na długo. Bardzo mnie zaskoczył swoim działaniem. Jestem na tak!

Plusy:
- nie podrażnia skóry przy codziennym stosowaniu
- łagodzi
- włosy po użyciu są miękkie, odbite u nasady, ładnie się układają
- przyjemnie pachnie
- niska cena 

Minusy:
- średnio wydajny
- mógłby bardziej przedłużać świeżość włosów


Ocena: 4+/5

Używałyście, lubicie? 

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnych szamponów z isany ale kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co widzę dużo plusów ma więc chyba warto;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na to, że przeznaczony jest również do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja parę razu "rzuciłam się" na hity Isany i prawie zawsze zakupy te kończyły się fiaskiem ;)
    A szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mialam zadnego szamponu z nowej serii Isany, ale wszyscy zachwalaja wlasnie wersje volume!

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała wypróbować :) Nie miałam jeszcze nic do włosów z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś stronię od tego szamponu. Po zużyciu tej nowej serii z Dove ten sposób opakowania mnie przeraża, bo tubkę było ciężko otworzyć, gniotła się i wyglądała nieestetycznie. :P

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wyprobowac jakis szampon z isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię Isanę, byc może sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie spodziewałam się aż tak dobrej recenzji, nie wiem dlaczego, ale omijam włosowe produkty Isany odkąd wycofali odżywkę z babassu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same pozytywy czytam o tym szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mialam możliwość testowania odżywki ISANA..
    Nie zrobiła szału niestety :(
    Szybko wróciłam do maski, na moje włosy ISANA chyba jest za słaba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba muszę się skusić i spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Na początku byłam oczarowana tym szamponem, bo dodawał objętości włosom (a mam przerzedzone przez tarczycę), ładnie zmywał oleje, dobrze się pienił, a i cena nie za wysoka. Teraz wiem, że już nigdy do niego nie wrócę, bo spowodował u mnie duże wypadanie włosów. Pewnie ma jakiś składnik, który mi nie odpowiada. Czy u którejś z Was też spowodował wypadanie? Bo do tej pory większość opinii o nim w internetach jest pozytywna

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...