11.07.2015

Nowości w szafie, czyli o przesyłce z SheIn

Kilka dni temu zapukał do mnie kurier z przesyłką ze sklepu SheIn. Skusiłam się na białe, asymetryczne szorty, które na żywo prezentują się genialnie. Są bardzo dobrze wykonane, mają wyższy stan, idealnie sprawdzą się na letnie upały. Moje są w rozmiarze M. Czuję, że będą moimi ulubionymi szortami tuż obok czarnych szortów z H&M. Zamówiłam też crop top w azteckie wzory, który jest w rozmiarze uniwersalnym. Top będzie dobry dla osób noszących rozmiar XS/S. Ostatnią rzeczą jest biały T-shirt w ptaki, który wykonany jest ze śliskiego materiału. Mój rozmiar to S. 

Crop top będę łączyć zarówno z białymi, jak i czarnymi szortami. Obydwie wersje bardzo mi się podobają. Białe szorty z kolei pokażę Wam w dwóch różnych zestawach, pierwszy nadający się na upały, drugi na nieco chłodniejsze dni. Uwielbiam połączenie dżinsu z bielą. 

Crop top - SheIn (rozmiar uniwersalny) - link do strony
Szorty białe - SheIn (rozmiar M) - link do strony
Szorty czarne - H&M (rozmiar 34)







Koszula - no name 
Szorty - SheIn - link do strony
Torebka - sh




Bluzka - SheIn (rozmiar S) - link do strony
Szorty - H&M (rozmiar 34)



Który zestaw najbardziej trafia w Wasz gust?

Pozdrawiam!

18 komentarzy:

  1. crop top i czarne szorty najbardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka w ptaszki wspaniała :) Uwielbiam takie motywy i sobie zamówiłam w SheIn bluzeczkę w ważki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia propozycja najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni i drugi zestaw jest piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Crop top pieknie wyglada! no i bluzka w ptaszki jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zestawy :) Top i białe spodenki = zestaw idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się najbardziej podoba koszula i białe spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ideał figury <3 Czy mogę wiedzieć ile ważysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) 46 kg przy wzroście około 160 cm.

      Usuń
    2. To zupełnie tak jak ja, a nasze figury zupełnie sie różnią :) jednak liczy sie też sama postura, postawa ciała i ogólne proporcje :)

      Usuń
  9. WOW! Jaka piekna figura :) chyba ubrania zeszły na boczny tor mojej uwagi. Podziwiam też opaleniznę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podobają te zestawy z białymi szortami :)
    Zresztą każdy zestaw pięknie podkreśla Twoją figurę :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...