21.07.2015

Lumpeksowe nowości

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które udało mi się upolować w lumpeksie. Zawsze odwiedzam ulubiony second hand w dzień dostawy, największa szansa że kupię coś ciekawego. Staram się kupować ubrania niezniszczone, dokładnie oglądam je przed zakupem. Nigdy nie idę z zamiarem kupienia czegoś konkretnego, wszystko wychodzi spontanicznie. Kiedyś kupowałam znacznie więcej, teraz staram się brać tylko to, co faktycznie najbardziej wpadło mi w oko. Z dzisiejszych zakupów jestem niesamowicie zadowolona, zwłaszcza z sukienki Atmosphere i spodni, które pasują na mnie idealnie. 

Sukienka Atmosphere 10 zł


Bluzka Atmosphere 6 zł



Bluzka H&M 4,50 zł


Bluzka New Look 4 zł


Bluzka New Look 5 zł


Spodnie Denim Co - 9 zł




Spodnie Denim Co 10 zł



Bluzka dla córci - 4,50 zł


Pozdrawiam!

33 komentarze:

  1. Gdzie Ty masz ten lumpeks, że takie cudeńka wynajdujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bluzeczki ♥ zazdroszczę wszystkich! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne spodnie ci się trafiły, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka w serduszka świetna, ja jakoś nie potrafię chodzić po lumpeksach nigdy nic nie znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka i bluzka z Atmosphere po prostu cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie super i ta bluzeczka z hm z falbankami <3

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamuniu pierwsze kiecka super <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie łupy! :D kurcze mi za granicą bardzo brakuje polskich lumpów, ale jak już przyjeżdżam to zawsze jakąś perełkę za grosze znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie "z dziurami" świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka w serduszka wybitnie mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jaa świetne perełki :) Zwłaszcza zazdroszczę spodni i bluzeczki w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna koszula w serduszka :) Gdzie Ty znajdujesz takie skarby! U mnie nie ma takich fajnych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka i pierwsza bluzka sa mega! spodnie tez mi sie spodobaly! musze w poniedzialek wpasc do lumpa!

    OdpowiedzUsuń
  14. SZCZĘŚCIARA, FANTASTYCZNE ZAKUPY!

    OdpowiedzUsuń
  15. lumpeks - najlepszy! można wymieniać szafę co sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne łupy :) sama muszę się wybrać w poszukiwaniu jakiś ciuszków ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno nie widziałam w moich okolicach w second hand rzeczy dobrej jakości, dlatego przestałam chodzić do tych sklepów, bo jakość jest po prostu tragiczna, albo trzeba się ustawiać w kolejce do tych lepszych sh, gdzie trzeba być już godzinę przed otwarciem, aby zając miejscówkę, chore to moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem oczarowana bluzeczką w serducha oraz tą w falbanki :) Chciałabym obie :) Spodnie też świetne upolowałaś ;) I to w super cenach, oj chce taki lumpeks w moim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Same fajne rzeczy. Gdzie są takie lumpeksy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same fajne rzeczy. Gdzie są takie lumpeksy ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojoj świetna ta bluzeczka ze Świnką Peppą :D moje dziecko by chyba oszalało ze szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak Ty to robisz? Same cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne spodnie! :) zazdroszczę zdobyczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam identyczną bluzkę w serca :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  25. spodnie z dziurami i pierwsza sukienka dla mnie najlepsze :) perełeczki

    OdpowiedzUsuń
  26. wszystkie rzeczy piękne <3
    ♦ efffie.blogspot.com ♦

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...