09.07.2015

ECOLAB Facial Washing, czyli o nawilżającym żelu do mycia twarzy

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją nawilżającego żelu do mycia twarzy marki Ecolab, który przeznaczony jest do skóry suchej i wrażliwej. Żel stosuję głównie wieczorem w celu dogłębnego oczyszczenia przed nałożeniem kremu. Zdarza się, że z lenistwa pomijam ten etap i zmywam makijaż tylko za pomocą płynu micelarnego. Obecnie moim numerem jeden jest płyn Garnier o którym pisałam Wam tutaj.

Dotychczas wypróbowałam wiele różnych produktów do mycia twarzy, jednak żaden z nich w 100% nie spełniał moich oczekiwań. Po większości czułam nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i wysuszenia skóry, co w rezultacie powodowało pogorszenie jej stanu. Do testowania żelu Ecolab podeszłam z ostrożnością zaczynając od mycia nim niewielkie partie twarzy z obawy przed uczuleniem. Na szczęście żel okazał się łagodny dla bardzo wrażliwej, wręcz atopowej skóry, czyli takiej jak moja. Jeśli jesteście ciekawe jak żel sprawdził się na mojej skórze zapraszam Was do recenzji.


Obietnice producenta

Żel do mycia twarzy – nawilżający – dla suchej i wrażliwej skóry - zawiera ponad 99 % składników pochodzenia roślinnego. Wchodzące w jego skład: organiczny olej ze słodkich migdałów, organiczny ekstrakt z oczaru wirginijskiego, ekstrakt z wrzosu, kwas hialuronowy – oczyszczają, odświeżają, tonizują, koją, napełniają wilgocią, poprawiają koloryt skóry, działają antyoksydacyjnie. 

Sposób użycia: nanosimy niewielką ilość żelu na wilgotną skórę twarzy, delikatnie masujemy, zmywamy ciepłą wodą.



Dostępność i cena

Mój żel pochodzi ze sklepu Eko Drogeria Cosmeceuticum. Aktualnie jest niedostępny. Cena to około 18 zł / 150 ml. 

Skład

Aqua (woda), Hamamelis Extract (ekstrakt z oczaru wirginijskiego), Cocamidopropyl Betaine (substancja myjąca), Calluna Vulgaris Extract (ekstrakt wrzosu), Decyl Glucoside (substancja myjąca), Organic Prunus Amygdalus Oil (organiczny olej ze słodkich migdałów), Glycerin (gliceryna), Xanthan Gum (zagęstnik), Hyaluronic Acid (kwas hialuronowy), Perfume (zapach), Sodium Benzoate (konserwant), Potassium Sorbate (konserwant), Sorbic Acid (konserwant). 

Moja opinia

Żel EcoLab to produkt bardzo dobrej jakości, którego używam z przyjemnością. Stosuję go głównie wieczorem, choć zdarza mi się też sięgać po niego rano, kiedy czuję, że moja skóra potrzebuje większego oczyszczenia. To co wyróżnia go spośród innych żeli to fakt, że jest bardzo łagodny nawet dla tak wrażliwej skóry jak moja. Po myciu nie odczuwam nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, czy też wysuszenia, wręcz przeciwnie. Skóra jest nawilżona, bardzo przyjemna w dotyku. Opakowanie żelu to miękka tubka o pojemności 150 ml. Jego konsystencja jest przezroczysta, gęsta, przez co produkt jest bardzo wydajny. Zapach przyjemny dla nosa, kwiatowy, delikatny, wyczuwalny tylko podczas aplikacji. Działanie bardzo pozytywnie zaskakuje. Tak jak pisałam wyżej żel jest bardzo łagodny, nie podrażnia wrażliwej skóry, jest dla niej zupełnie neutralny. Dotychczas niemal wszystkie produkty do mycia wysuszały mi skórę, zostawiały nieprzyjemne uczucie ściągnięcia i na dłuższą metę pogarszały jej stan. W tym przypadku nic takiego nie zauważyłam, a stosuję go około 2 miesiące. Żel dobrze oczyszcza skórę. Stosuję go jako ostatni etap oczyszczenia tuż po zmyciu makijażu płynem micelarnym Garnier. Po jego użyciu skóra jest przyjemna w dotyku, gładka, miękka, o wyrównanym kolorycie. Podsumowując jest to bardzo dobry produkt, który warto mieć w swojej łazience. 

Plusy:
- bardzo ładny dla wrażliwej skóry
- nie wysusza
- nie powoduje ściągnięcia skóry
- nie przyczynia się do pogorszenia jej stanu
- skóra po użyciu jest miękka, gładka, o wyrównanym kolorycie
- wydajny
- bardzo przyjemnie pachnie

Minusy:
- brak


Ocena: 5/5

Używacie żeli do mycia twarzy? Jaki jest Wasz ulubiony?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. przydał by mi sie taki, tym bardziej, że nie wysusza ani nie ściąga skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawi mnie ta marka, ale do tej pory jeszcze nie miałam okazji wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny żel do wrażliwej skóry ma ziaja med - fizjoderm

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam skórę suchą wrażliwą i właśnie takich kosmetyków do jej oczyszczania mi trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie jest dostępny stacjonarnie. Bardzo lubię żel micelarny BeBeauty z Biedronki, jest delikatny i nie podrażnia mnie, ale mam ochotę na coś nowego. :/

    OdpowiedzUsuń
  6. tak się składa, że właśnie stosuje ten żel i faktycznie jest on bardzo wydajny, dobrze zmywa zanieczyszczenia, makijaż czy zgromadzone sebum, minusem kosmetyku jest oczywiście dostępność, ale jest to bardzo fajny żel, swój przelałam do pojemnika z pompką ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Az jestem w szoku, ze nie wysusza wlosow! Zazwyczaj wszystkie zele zostawiaja na mojej skorze pustynie:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę go koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No proszę, same plusy ! :) Nawilżający to idealnie dla mojej mamy ;)

    Zdrowotnieiradosnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja używam żelu micelarnego z Biedronki :)
    Prezentowany przez Ciebie ma piękny skład, ale cena jak na taką ilość jest troszeczkę wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urzeka mnie jego opakowanie, niby takie proste, ale ma coś w sobie :) No i do tego super działanie, które opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie produkty - rozważę jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...