17.07.2015

3 ulubione odżywki / maski do włosów z Rossmanna

Dzisiaj opowiem Wam o trzech ulubionych produktach do pielęgnacji włosów, które możemy kupić w Rossmannie. Wszystkie z nich łączy niska cena i zaskakująco dobre działanie. Moje włosy lubią produkty wygładzające, ale takie, które ich nie obciążą. Odżywkę czy maskę zawsze nakładam od połowy długości z obawy przed przetłuszczeniem. Włosy myję codziennie. Produkty do pielęgnacji kładę na kilka minut, zbyt długie przetrzymywanie zawsze kończyło się oklapniętą fryzurą, strączkowaniem, a niekiedy nawet przesuszeniem. Krótkie trzymanie odżywek i masek sprawdza się u mnie najlepiej. Moja aktualna pielęgnacja jest dość monotonna, rzadko eksperymentuję z nowościami, raczej stawiam na kosmetyki sprawdzone. Takimi produktami są trzy odżywki / maski z Rossmanna, które często stoją w mojej łazience. Stosuję je zamiennie z rosyjskimi produktami, wśród których również mam swoich ulubieńców. Niebawem podzielę się nimi z Wami. 


Isana kuracja do włosów z olejem arganowym - 4,99 zł / 150 ml

Isana z serii profesjonalnej bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. To mój trzeci produkt i każdy z nich sprawdza się świetnie na moich włosach. Niebawem opowiem Wam o szamponie zwiększającym objętość. Kuracja z olejem arganowym idealnie działa na moje włosy, które są po niej wygładzone, a przy tym mają ładną objętość. Włosy bardzo dobrze się układają, nie puszą się, są miękkie i lśniące. To co wyróżnia ten produkt to cudowny zapach, który jeszcze bardziej zachęca do jej używania. Jak dla mnie to jedna z pozycji obowiązkowych w mojej łazience. Tutaj pisałam więcej o niej. 

Nivea Long Repair, odżywka odbudowująca - 10,79 zł / 200 ml

Odżywki Nivea są ze mną od dobrych kilku lat. Jak dla mnie są jednymi z lepszych ogólnodostępnych produktów. Idealnie sprawdzają się do codziennego stosowania, bo są dość lekkie, ale przy tym dobrze radzą sobie z puszącymi się włosami. Odżywka bardzo dobrze nawilża, zmiękcza i ułatwia rozczesywanie. Skład ma przeciętny, ale jak wiadomo nie zawsze przekłada się on na działanie. W moim przypadku sprawdza się bez zarzutu.

Alterra maska do włosów suchych i zniszczonych - 9,99 zł / 150 ml 

Maska, która z całej trójki ma według mnie najsilniejsze działanie, dlatego nie używam jej codziennie. Sięgam po nią sporadycznie, bo używana zbyt często obciążała mi włosy. Maska o bardzo przyzwoitym składzie, która mocno wygładza, niweluje puszenie, ujarzmia niesforne kosmyki, dociąża. Lubię po nią sięgać kiedy moje włosy są mocniej przesuszone i potrzebują nawilżenia. 




Używałyście? Lubicie? 

Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Ciekawa ta isana hmm... ja mam tylko LR z nivea z Twojego zbioru;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie uzywalam zadnej z nich, ale musze sprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam tylko tej isany :) maska alterry była kiedyś dobra, teraz okropnie mi puszy włosy, a do nivei nie mam wyrobionej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę,że dla mnie najlepsza będzie Isana :) kiedyś miałam tą odżywkę z Nivea i niestety włosy były cięzkie, źle się rozczesywały, zero objętości :/ aktualnie używam,także zakupionej w Rossmannie - Garnier Oil Repair - jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam tylko tej z Isany. Ta z Nivei bardzo obciążała mi włosy ogólnie nawet seria mi i moim włosom nie przypadła do gustu. Zaś tą z Alterry użyłam raz i jakoś tak stwierdziłam, że żadna z niej maska. Dlatego chyba spróbuję Isanę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten produkt z Isany czeka u mnie w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam wszystkie i wszystkie się sprawdziły w mniejszym bądź większym stopniu :) najbardziej zadowolona byłam z Isany :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubioną odżywką jest zdecydowanie Nivea Long Repair :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słyszałam o tych kosmetykach, ale jeszcze nie miałam okazji ich stosować. Muszę najpierw zużyć swoje zapasy podobnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie mnie bardzo zaciekawiły, szczególnie z Isany, muszę przetestować, jak skończę tylko swoje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam wszystkie a ostatnimi czasy mam ochotę własnie na Alterre :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam szamon z Alterry i jest fajny to teraz wypróbuję maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alterre nie za bardzo lubie za to Isane uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam odżywkę Nivea Long Repair, maska Alterra sprawdziła się u mnie dobrze, choć nie jakoś zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tylko Alterry, którą bardzo lubię zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szapon z jedwabiem od Chantala. Włosy są takie milutkie wtedy w dotyku !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...