29.06.2015

Zdobycze lumpeksowe, czyli o 11 rzeczach za 63 zł

Jakiś czas temu wybrałam się do lumpeksu w celu upolowania czegoś dla córci. Nie byłabym sobą gdybym nie zerknęła też na dział damski. W moje ręce wpadło kilka ciekawych rzeczy za niewielkie pieniądze. Udało mi się znaleźć koszulę w łabędzie, która idealnie trafia w mój gust. Kupiłam też dwa crop topy, idealne do spodni z wysokim stanem, luźną bluzkę we wzory, aztecką spódnicę, sukienkę w kokardki i szorty. Kupiłam też kilka rzeczy dla Amelci. Dostawa była bardzo udana, widziałam wiele fajnych i nisko wycenionych ubrań. Nie byłam na samym otwarciu, a kilka godzin po nim, więc tym bardziej pozytywnie zaskoczyłam się moimi znaleziskami. 

Bluzka Pink Boutique 9,50 zł


Crop top H&M 4,50 zł


Crop top Internacionale 4,50 zł


Bluzka Atmosphere 3 zł


Spódnica Influence 6,50 zł


Sukienka H&M 8 zł


Szorty Topshop 3 zł


Rzeczy dla Amelci

Szorty 4,50 zł


Szorty 6,50 zł 


Sukienka 4,50 zł 


Kombinezon 8,50 zł 


Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Świetna ta pierwsza bluzeczka oraz kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Totalnie w moim stylu :) Uwielbiam zwierzęce motywy na ubraniach :)

      Usuń
  2. Wszystko bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdobycze :) Sukienka H&M mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale fajne szorty Ci się dostały! :) i fajowy ten top :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiło mnie, że tylko 3 zł kosztowały. Nie są w ogóle zniszczone, nawet od środka nie widać oznak noszenia.

      Usuń
  5. ale te szmaty są okropne za darmo ich bym nie wzięła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaardzo jestem z tych szmat zadowolona :)))

      Usuń
  6. Zawsze potrafisz upolować takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziutki ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kupować w lumpeksach. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak tu nie kochać lumpeksów :D?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka w kokardki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty to zawsze masz szczęście do fajnych ubrań :) A ja ostatnio poszłam z ciekawości na wyprzedaż po 1zł i też przyniosłam bardzo ciekawe rzeczy dla siebie i dla męża, będę częściej chodzić na złotówki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zaglądałaś kiedyś na Wrońską? Ten "mój" lumpeks należy do tego samego właściciela co ten na Wrońskiej. Podobno jeszcze więcej perełek można tam odnaleźć :) Ja chyba nigdy nie byłam na wyprzedaży po 1 zł, jakoś mam wrażenie że nie znajdę już nic ciekawego, ale kiedyś na próbę wybiorę się.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...