18.06.2015

Szampon Power Volumen i odżywka Pure Locken, czyli dwie nowości od Isany

Przy okazji zakupów w Rossmannie skusiłam się na dwa produkty do włosów od Isany, które aktualnie są w promocji - szampon zwiększający objętość Power Volumen (5,99 zł / 250 ml) i odżywkę do włosów kręconych Pure Locken (6,99 zł / 200 ml). Obydwa produkty zostały już przeze mnie wypróbowane i póki co mam bardzo pozytywne odczucia. Isana ostatnio miło mnie zaskakuje. Szampon stosowałam kilka dni z rzędu i nie wywołał reakcji alergicznej. Skóra głowy była po nim czysta, nie swędziała i nie była przesuszona. Oby tak dalej. Odżywka z kolei dość dobrze wygładza włosy, nie obciąża ich, ułatwia rozczesywanie, jest idealna do codziennego używania. Nie jest aż tak dobra jak kuracja z olejem arganowym o której pisałam Wam tutaj, jednak za taką cenę warto ją wypróbować. 





Używałyście? Jak Wasze wrażenia? 

Pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów. Posiadam natomiat tą kurację z olejem i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych produktów nie znam ale mam odżywkę z olejem ze śliwki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Isany używałam dotąd tylko odżywek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze nigdy szamponów Isana, ale tą do kręconych i jeszcze jest taka złota chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do kręconych mam z Balea, ale jak ją skończę to może skuszę się na tą - wychodzi zdecydowanie taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jestem jedyna ktorej ta odzywka z olejem nie podpasowala - ale moglam sie tego spodziewać - moje wlosy nie znoszą niczego co ma w skladzie olej arganowy, ot takie freaki :) musze kupic ten szampon bo tez mam wrażliwy skalp a to juz kolejna pochlebna opinia , jaka czytam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych produktów nie miałam. Choć po złotym szamponie Isany zraziłam się jakoś do tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze nic z Isany do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...