15.06.2015

Nowości w szafie # SheIn, H&M i inne

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami w mojej szafie. Przyszła mi paczka z rzeczami ze sklepu SheIn (Sheinside). W przesyłce znalazły się dwie rzeczy zamiast czterech, podejrzewam, że za kilka dni przyjdą kolejne. Złożyłam zamówienie na dwie pary spodni, bluzkę i torebkę. Spodnie z wysokim stanem od razu wpadły mi w oko odkąd pojawiły się na stronie sklepu. Uwielbiam ten fason, pięknie kształtuje figurę i podkreśla kobiece kształty. Spodnie mają bardzo ładny odcień niebieskiego, nieco przypominają mi kultowe jeansy Levis. Mój rozmiar to M. Skusiłam się też na torebkę w żywych kolorach. Myślę, że do klasycznych, stonowanych zestawów będzie wyglądać ciekawie, oryginalnie. 

Bluzka - New Look (sh)
Spodnie - SheIn - link do strony 
Torebka - Atmosphere (sh)
Buty - CCC 






Bluzka - New Look (sh)
Spódnica - SheIn - link do strony
Torebka - SheIn - link do strony
Buty - CCC








W sobotę udałam się do H&M z zamiarem kupna szortów. Po przymierzeniu kilku par ostatecznie zdecydowałam się na czarne z wysokim stanem (59,90 zł). Mój rozmiar to 34. Kupiłam też pierwszy crop top (29,90 zł). Wybrałam najmniejszy rozmiar XS. Na pobliskim bazarze skusiłam się na sandały (20 zł). 

Crop top - H&M - link do strony
Szorty - H&M - link do strony
Torebka - Atmosphere (sh)
Sandały - bazar










Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Kolorowa torebka, biały top (ten z ostatnich zdjęć) i sandałki są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Za taką cenę aż grzechem byłoby ich nie kupić. Miałam je kilka razy na stopach, są bardzo wygodne.

      Usuń
  2. Podoba mi się wszystko i to baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wyjątkowo jestem zadowolona z tych rzeczy.

      Usuń
  3. Torebka rzuca się w oczy ;) Piękne sandałki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje. W krótkich spodenkach najlepiej!
    Pozdrawiam
    Kosmetyczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta tęczowa torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem, która stylizacja podoba mi się najbardziej, bo wszystkie są w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne ciuszki ;) zakochałam się w pierwszych spodniach i torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ekstra spodnie! Właśnie moje ukochane - podobne do tych - się przetarły i szukam czegoś podobnego. Wymiary podane na stronie są takie same, jak w rzeczywistości? Spodenki i koszulka z H&M też bardzo fajne!
    PS Cudne masz włosy i figurę <3!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozmiar M zgadza się z tym co jest na stronie :)

      Dzięki :*

      Usuń
  9. Najbardziej podobają mi się sandałki i bluzka z sh :)
    Ale na takiej figurze to pewnie i worek ziemniaków prezentowałby się efektownie...ech...
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szorty - cudowne :) spódnica też ładna ;)
    Masz cudowne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja mam pytanko, czy te spodnie z SheIn są rozciągliwe? Bo ja mam takie głupie kształty, że bez stretchu ani rusz :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...