04.06.2015

Modowe must have, czyli lista życzeń # Sheinside

Moja przygoda ze sklepem Sheinside rozpoczęła się w marcu 2014, kiedy to otrzymałam pierwszą przesyłkę w ramach nawiązanej współpracy. Od tego czasu mniej więcej co miesiąc dostaję paczki z wybranymi przez siebie na ogół 3 lub 4 rzeczami. Jedyny wymóg narzucony ze strony sklepu to zamieszczenie zdjęć na blogu w terminie do 7 dni. Susan z którą koresponduję w żaden sposób nie narzuca mi treści wpisów, czy tego jak zostaną przedstawione ubrania. Współpraca przebiega bezproblemowo. Jakiś czas temu poprosiła mnie o przedstawienie Wam moich modowych zachcianek na sezon wiosna / lato. W oko wpadły mi kolorowe T-shirty z ciekawymi motywami, które chętnie widziałabym w swojej szafie, podobnie jak zwiewne, luźne bluzki na lato. Spodobały mi się też trzy pary szortów, których u mnie brakuje. Nie mam żadnych krótkich spodenek, koniecznie muszę to zmienić! Marzą mi się również torebki w letnich, żywych kolorach. Ostatnią z nich już zdążyłam zamówić, właśnie na nią czekam. 


1|2|3|4


5|6|7|8





Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam motywy ptaków, ważek itd na ciuszkach :) Piękne te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zdecydowanie <3 Totalnie mój styl.

      Usuń
  2. Flamingi i ten pierwszy ptakowy wzór - wygląda oryginalnie i dosyc niepowtarzalnie ;) wybrałaś fajne ciuszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadna z tych rzeczy mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc rzadko kiedy podobają mi się wszystkie propozycje stylizacji. Masz bardzo dobry gust :) Cudne ubrania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się bluzeczka 5, poklikałam :) Mogę liczyć na to samo ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...