08.06.2015

Czerń i biel, czyli klasyczny strój dnia

Czerń i biel to jedne z moich ulubionych kolorów. Obydwa są ponadczasowe, nigdy nie wychodzą z mody, zawsze wyglądają dobrze, sprawdzają się na wiele okazji. Dodatkowo są dla mnie kolorami awaryjnymi kiedy nie mam pomysłu w co się ubrać. Na co dzień wybieram luźniejsze zestawy. Jeśli jednak chcę wyglądać bardziej elegancko czerń i biel jest połączeniem idealnym. Bluzka, którą mam na sobie jest ze sklepu Romwe. Jest w rozmiarze S. Ma luźny fason, ciekawą fakturę materiału i pięknie zakończony dół. Bardzo przypadła mi do gustu. Spodnie to klasyczne, mocno dopasowane, białe rurki. Zupełnie zapomniałam o sfotografowaniu dodatków, które miałam na sobie. Do eleganckich stylizacji na ogół wybieram kopertówkę z Dorothy Perkins, którą wielokrotnie pokazywałam na blogu. Buty to beżowe sandały na słupku z CCC [klik]. 

Bluzka - Romwe (rozmiar S) - link do strony
Spodnie - Sheinside (rozmiar S) - link do strony



Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Piękne, kontrastowe zestawienie, które na Twojej figurze wygląda obłędnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. ta czarna bluzeczka jest cudownie wykończona, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dzięki niemu tak mi się spodobała, przyciąga wzrok :)

      Usuń
  3. Świetne połączenie :). Masz idealną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Ci tych spodni - są idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niemal identyczne można znaleźć w większości sieciówek, w H&M widziałam sporo białych rurek z wyższym stanem.

      Usuń
  5. Ale masz przepiękną urodę <3 Śliczna bluzka :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw, bluzeczka jest prześliczna. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też kocham te kolory właśnie za ich uniwersalność :)
    spodnie ślicznie na Tobie leżą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze wyglądasz tak samo. Przerabiasz zdjęcia doklejąc tylko strój czy jesteś manekinem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Odkryłaś mój sekret! A niech to! :D

      Usuń
  9. Bardzo mi się podoba całość. Bluzka totalnie mnie urzekła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna bluzka.
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bluzka, idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...