25.06.2015

Bluzka i spodnie, czyli o przesyłce z SheIn

Kilka dni temu przyszła do mnie zaległa przesyłka ze sklepu SheIn, a w niej miętowa bluzka i spodnie w odcieniu zgniłej zieleni. Bluzka jest w rozmiarze S. Ma piękny kolor i ciekawe wykończenie na dole, ale jej jakość nie powaliła mnie na kolana. Spodnie zamówiłam w rozmiarze M. Pasują na mnie idealnie. Nie są przesadnie obcisłe, mają dobrą długość, na pewno wykorzystam je w wielu stylizacjach. 

Bluzka - SheIn - link do strony (rozmiar S)
Spodnie - Romwe - link do strony (rozmiar M)
Torebka - SheIn - link do strony



Bluzka - no name
Spodnie - SheIn - link do strony (rozmiar M)
Buty - CCC




Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. Spodnie genialne :) I jedne i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie wyglądaja te ubrania na Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne stylizacje! Szczególnie pierwsza bardzo przypadła mi do gustu! Jest fantastyczna! ;)
    PS: zapraszam na mojego niedawno założonego bloga, na którym znajdują się artykuły dotyczące skórzanych ubrań oraz dodatków, które w ostatnim czasie stają się szalenie modne ;)! Potrzebuję wsparcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowa bluzka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się spodnie od SheIn no i ta bluzeczka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowe zestawy :)
    masz super blog, zaczynam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizację! Spodnie z SheIn są poprostu genialne! :)
    Mam takie pytanie, jak długo czekałaś na przesyłkę z SheIn?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...