08.05.2015

Ubraniowe nowości z Choies

Dzisiaj przychodzę do Was z trzema nowościami ze sklepu Choies. Paczka przyszła do mnie błyskawicznie, bo czekałam na nią zaledwie kilka dni. Skusiłam się na szarą narzutkę w stylu waterfall, którą zobaczyłam na jednym z filmików Kasi z kanału loveandgreatshoes. Narzutka będzie idealna na wiosnę i cieplejszą jesień. Bardzo jestem z niej zadowolona. Do koszyka wrzuciłam też koszulę a psy, która niestety okazała się na mnie za duża. Na stronie podane są błędne wymiary, bo zamiast 84 cm w biuście koszula ma około 100 cm. Do zamówienia dorzuciłam też rajstopy imitujące pończochy, które wzięłam z czystej ciekawości, nie wiem czy odważę się je kiedykolwiek założyć.

Narzutka jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Idealna na co dzień zarówno do luźnych jak i bardziej eleganckich stylizacji. Bardzo przypadła mi do gustu. Na żywo jest ciemniejsza niż na zdjęciach podglądowych zamieszczonych na stronie sklepu. 





Koszula jest w rozmiarze S. Tak jak pisałam wyżej jest na mnie za szeroka. Na stronie podane są błędne wymiary. Sama w sobie jest świetna, idealnie w moim stylu. Zamówię ją na innej stronie. Za cenę około 40 zł rewelacja. 




Ostatnia rzecz to rajstopy, które zamówiłam z czystej ciekawości. Są w rozmiarze uniwersalnym.



Pozdrawiam!

16 komentarzy:

  1. świetne zakupy ;) narzutka boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a idź Ty, na Twojej figurze nie ma rzeczy, które nieładnie wyglądają! w ogóle promieniejesz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam takie same rajstopki, ale szybko się przecierają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie same rajstopy-koty. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajstopy są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Narzutka jest super! Sama czegoś podobnego szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rajstopy i koszula są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. przydałoby sie foto z tyłu jak ta narzutka wygląda

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...