29.05.2015

Trzy szybkie stroje dnia

Dzisiaj mam dla Was trzy szybkie stroje dnia, które stworzyłam z nowości, które otrzymałam w zeszłym tygodniu ze sklepu Romwe. Ostatnio takie zestawy królują u mnie najczęściej, czyli połączenie spodni i bluzki. Sukienki i spódnice na spacery z dzieckiem są mało komfortowe, tym bardziej, że do nich zawsze zakładam buty na obcasie. Skusiłam się na zamówienie bluzki w jaskółki, czyli w jednym z moich ulubionych motywów, spodni z wysokim stanem, tym razem w odcieniu grafitowym i zwiewnej bluzki w kolorze pudrowego różu. 

Bluzka - Romwe - link do strony (rozmiar S)
Spodnie - Romwe - link do strony (rozmiar M)




Bluzka - Romwe - link do strony (one-size)
Spodnie - Romwe - link do strony (rozmiar M)



Bluzka - H&M (stara kolekcja)
Spodnie - Romwe - link do strony (rozmiar M)




A jakie zestawy u Was królują na co dzień? 

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta bluzeczka z motywem ptaków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ptaszkowa bluzeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta ptasia bluzka wygląda świetnie. Dziewczyno, jaką Ty masz figuręęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam spodnie z wysokim stanem, bo pięknie wydłużają nogi i podkreślają pupę. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...