26.05.2015

Nowości z Sheinside

Kilka dni temu przywędrowała do mnie przesyłka ze sklepu Sheinside, a w niej sukienka, dwie bluzki i spodnie. Zawartość paczki bardzo przypadła mi do gustu, lubię ubrania z tego sklepu, noszę je na co dzień, były przeze mnie wielokrotnie prane, nie mam im nic do zarzucenia. Czasami zdarza się, że nie trafię z rozmiarem, bo na stronie podane są błędne wymiary, jednak zazwyczaj ubrania pasują na mnie idealnie. 

Bandażowa sukienka z zamkiem od razu wpadła mi w oko odkąd pojawiła się na stronie sklepu. Do wybory były dwie opcje kolorystyczne. Ja skusiłam się na wersję z miętą, bielą i czernią. Sukienka jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Jest bardzo dobrze wykonana, z porządnej jakości materiału. Z pewnością posłuży mi latem.





Bluzka z baskinką jest w rozmiarze S. Jest na mnie dobra, choć mogłaby być o kilka cm szersza. Bluzka w rzeczywistości jest mniejsza niż podają to wymiary na stronie. Co do jakości nie mam żadnych zastrzeżeń, jest dobrze wykonana.


Spodnie, które mam na sobie też zamówiłam na stronie sklepu Sheinside. Identyczne, tylko w kolorze czarnym mam już w swojej szafie. Lubię je, dlatego też skusiłam się na drugą wersję kolorystyczną. Spodnie są w rozmiarze S, są mocno dopasowane, jednak w żaden sposób nie krępują ruchów. Spodnie mają podwyższony stan, więc bardzo fajnie podkreślają figurę. 





Kolejna bluzka jest w rozmiarze S. Ta z kolei mogłaby być o kilka cm węższa. Mimo to bardzo przypadła mi do gustu, głównie ze względu na piękny odcień niebieskiego. 






Przyszła do mnie też paczka z ubraniami ze sklepu Romwe (obecnie to dwa sklepy z którymi współpracuję na stałe), której zawartość pokażę Wam za kilka dni. 

Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. ta czerwona bluzeczka z baskinką wymiata! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są super☺i niebieska bluzka☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka obłędna. Zresztą - ładnemu we wszystkim ładnie ;>

    hairoutine.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo tandetnie wyglądają te ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzka z baskinką jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. super bluzka z baskinką, ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko spodnie mi się podobają, reszta jakaś taka ... meh. Zwłaszcza ostatnia bluzka - bardzo źle skrojona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładną sylwetkę, ale te bluzki jakoś zachwiały Twoje proporcje (zwłaszcza ta czerwona)... Zdecydowanie lepiej podkreśla Twoją figurę sukienka :-) Jest naprawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...