13.05.2015

Makeup Revolution Flawless Matte, czyli o pierwszej palecie cieni MR

Długo broniłam się przed szałem na kosmetyki marki Makeup Revolution. Na blogach pojawiało się mnóstwo recenzji o nich, a mnie zupełnie nie ciągnęło do ich kupna ... do czasu aż zobaczyłam reklamę na jednym z portali o trwającej promocji - 20% w drogerii ekobieca na cały asortyment marki. Pomyślałam, że zaryzykuję i zamówię jedną z palet, która kolorystycznie najbardziej trafiała w mój gust. Skusiłam się na zakup 32 matowych cieni Flawless Matte w promocyjnej cenie 32 zł.

Paleta Makeup Revolution to połączenie zimnych, ciepłych brązów i szarości. Jeszcze nie tak dawno nie byłam fanką palet, zdecydowanie bardziej wolałam pojedyncze cienie. Byłam przekonana, że nigdy nie uda mi się zużyć całości i znaczna część cieni zmarnuje się. Jestem pewna, że w przypadku palety MR będzie inaczej.  Matowe wykończenie na oczach to jest to, co lubię najbardziej. Cena regularna 39,99 zł w porównaniu do ilości cieni i ich jakości wydaje się być bardzo niska. Paletę testuję od końca kwietnia, więc to dobry czas na napisanie Wam kilku słów o niej, tym bardziej, że służy mi w codziennym makijażu. Powoli rozumiem wysyp tylu pozytywnych recenzji. Cienie są bardzo dobrej jakości, przyzwoicie napigmentowane, które na bazie utrzymują się cały dzień. Świetnie się rozcierają, nie stwarzają problemu przy aplikacji, może poza minimalnym osypywaniem. Przy pomocy jednej palety możemy stworzyć każdy rodzaj makijażu, zarówno dzienny jak i wieczorowy. Uwielbiam takie uniwersalne rozwiązania. Na co dzień zawsze używam matowych brązów, najlepiej czuję się w takich odcieniach na powiece. Początkowo miałam spory problem z otwarciem palety, na szczęście z czasem wyrobiła się i teraz otwiera się ją z łatwością. Cienie MR bardo pozytywnie mnie zaskoczyły. To mój pierwszy produkt tej marki i na pewno nie ostatni. Swatche cieni możecie zobaczyć na stronie sklepu




Jakie są Wasze ulubione kosmetyki marki Makeup Revolution? Używałyście palety Flawless Matte?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Ja nadal sie bronie przed ich cieniami, ale w sumie nie wiem czemu :p zawsze jak jest na cos szal to mam takie dziwne przeczucia, jednak po Twojej recenzji chyba sie skusze ;) paleta rzeczywiscie nie droga, cienie idealne na dzien, hmm... nic tylko brac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie cienie się prezentują , ostatnio zastanawiałam się nad jej zakupem, ale czy aby na pewno jest mi potrzebna .....

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne odcienie, ale nie chciałabym mieć takiej wielkiej palety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tę paletkę :) I to jeszcze za taką cenę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paleta, ja nie maluję oczu, nie używam cieni

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze nic z tej firmy. Jak uda mi się wykończyć chociaż część moich produktów to z pewnością po coś sięgnę. Paletka wygląda świetnie! Idealna na co dzień. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka mnie kusi od dłuższego czasu :) i pewnie w końcu się złamię i ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matowe cienie są najlepsze. Na co dzień w ogóle nie używam cieni do powiek, bo po prostu rano nie mam na to czasu, ale na większe wyjścia fajnie mieć coś takiego w domu, tylko że wykorzystywałabym te cienie całe wieki. :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolorki, bardzo w moim stylu. Sama posiadam wersję Essential Mattes 2 i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka rewelacyjna, zupełnie moje kolory :) a cena zachęcająca, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...