18.05.2015

Dwa wiosenne stroje dnia

Dzisiaj przychodzę do Was z dwoma wiosennymi zestawami, które dość często towarzyszyły mi w ostatnim czasie. Biała marynarka to mój pierwszy łup z lumpeksu, mam do niej spory sentyment. Od tego zakupu rozpoczęła się moja mała przygoda ze sklepami z odzieżą używaną. Marynarka jest marki Topshop. Kosztowała mnie 15 zł, kupiłam ją ponad 3 lata temu.  Jest idealnie skrojona, bardzo dobra jakościowo, uwielbiam ją! Zdecydowanie jest to jeden z lepszych lumpeksowych zakupów. Brakuje mi tych cotygodniowych wypadów na dostawy, może kiedyś uda mi się do tego wrócić. Obydwa zestawy są klasyczne i dość uniwersalne, sprawdzą się na wiele okazji.

Sweter Atmosphere (sh 5 zł)
Spodnie Romwe (link)
Marynarka Topshop (sh 15 zł)
Torebka Sheinside (link)
Naszyjnik Romwe (link)




Bluzka New Look (sh 12 zł)
Spodnie Sheinside (link)
Torebka Atmosphere (sh 8zł)




Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Marynarka piękna :) Ja również tyle lat latałam po galeriach, a moja ulubiona bluzka jest z lumpeksu (bluzka C&A) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marynarka faktycznie świetna ^_^ Bardzo trudno znaleźć dobrze skrojoną marynarkę dobrej jakości i w dobrej cenie ;) Pozazdrościć łupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta odsłona ze sweterkiem i marynarką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy strój zdecydowanie wpada w moje gusta ;) A marynarka świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek z pierwszej stylizacji jest przepiekny! no i naszyjnik rowniez bardzo mi sie podoba)))

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę takich łupów :) ja jakoś nie mam cierpliwości.. lub szczęscia, a szkoda bo po patrząc na Ciebie można śmiało stwierdzic, że w sh można znalezc perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zdobycze lumpeksowe jeszcze bardziej cieszą, niż nowe rzeczy znalezione na promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to mówią - ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...