25.04.2015

Nowości w szafie, czyli o przesyłce z Sheinside i Romwe

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami z dwóch chińskich sklepów, Sheinside i Romwe. Tak się złożyło, że obie paczki przyszły w tym tygodniu, więc pokazuję je w jednym wpisie. Przesyłki szły do mnie dość długo, bo około 3 tygodni. Większość rzeczy przypadła mi do gustu, choć są też takie, które okazały się nietrafione pod względem rozmiaru. 

Pierwsza przesyłka jest ze sklepu Sheinside. Niemal wszystkie rzeczy bardzo mi się spodobały. Chyba najbardziej trafiona okazała się bluzka z baskinką, która według mnie jest przepiękna. Idealna na lato, w żywych kolorach. 

Bluzka jest w rozmiarze S. Bardzo dobrze uszyta, porządna gatunkowo. Jestem pewna, że będzie jedną z moich ulubionych bluzek tego lata. Bardzo Wam ją polecam. 




Kolejna rzecz ze sklepu Sheinside to czarna torebka. Jest to moja pierwsza torebka z chińskiej strony. Nie wiedziałam czego mam się spodziewać, jednak moje obawy okazały się niepotrzebne, bo torebka jest naprawdę bardzo dobrej jakości. Ma regulowany pasek. W środku dodatkową przegródkę na telefon i jedną zasuwaną na zamek. Torebka ma dla mnie idealną wielkość, mieści wszystko to, czego potrzebuję na co dzień. 




Sukienka jest w rozmiarze S. Świetnie sprawdzi się na większe wyjścia, brakowało czegoś takiego w mojej szafie. Sukienka jest przyzwoicie wykonana, z grubego, sztywnego materiału. Jedyne co mi się w niej nie do końca podoba to długość rękawów.




Druga sukienka jest w rozmiarze uniwersalnym. Niestety z niej nie jestem zadowolona, głównie z tego względu, że sukienka prześwituje. Nie jest komfortowa w noszeniu. Jakościowo bardzo przeciętna. Na zdjęciach innych blogerek prezentowała się świetnie, rzeczywistość okazała się nieco inna. 




Kolejne trzy rzeczy pochodzą ze sklepu Romwe. Nie do końca trafiłam z rozmiarami. Bluza i sukienka okazały się nieco za dużo.

Bluza jest w rozmiarze S. Wiedziałam, że będzie luźna, bo szerokość w biuście podana na stronie to 100 cm. Nie wygląda źle, będę ją nosić z ramoneską, w takim połączeniu wygląda całkiem ciekawie. 




Sukienka w paski również jest w rozmiarze S, niestety jest na mnie za duża, dlatego też poszukam dla niej innego właściciela. 



Ostatnia rzecz to naszyjnik, który pokazywałam Wam na liście must have. Bardzo spodobał mi się na stronie sklepu. Sama nie wiem co o nim myśleć. Z jednej strony mi się podoba, a z drugiej mam wrażenie że wygląda trochę tandetnie. 




Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. Śliczne sukienki :) W oko wpadła tez mi kolorowa bluza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremowa sukienka niestety nie nadaje się do noszenia, białą bieliznę bardzo pod nią widać. Wypróbuję jeszcze z cielistą.

      Usuń
  2. Same piękne rzeczy, szczególnie pierwsza bluzka w kwiaty z baskinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo przypadła do gustu, idealna na lato :)

      Usuń
  3. Naszyjnik moim zdaniem wcale nie wygląda tandetnie, jest baaardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne ubranka :-)
    uwielbiam baskinki!
    A naszyjnik jest uroczy :) kupiłam bardzo podobny siostrze na urodziny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I moim zdaniem absolutnie nie wygląda tandetnie, słowo!

      Usuń
  5. bluzeczka z baskinką i ta druga sukienka są na prawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza bluzeczka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ma się taką figurę jak Ty trudno jest w czymś źle wyglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza to podróba... https://www.facebook.com/alohafromdeer/photos/pb.379955868681099.-2207520000.1429992329./861397930536888/?type=3&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość rzeczy z chińskich sklepów to podróbki droższych marek ;)

      Usuń
  9. nie podoba mi sie sukienka w paski z ostatniego zdjecia,a reszta jest cudoooowna <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajmujesz sie czyms innym oprocz zakupow w sheinside?praktycznie wszystkie Twoje posty dotycza takich zakupow.Uwazasz ze jest to normalne????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, 24/7 siedzę i robię zakupy na Sheinside :)))))

      Usuń
  11. Śliczna biała sukienka :D bardzo ładnie wyglądasz i naszyjnik również super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zakupy, niebieska sukienka najbardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza bluzeczka najbardziej mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...