08.04.2015

Nowości kosmetyczne i nie tylko

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które trafiły do mnie w ciągu ostatnich tygodni. Najbardziej ucieszyła mnie paczka z Rossmanna, wiele nieznanych mi nowości do testowania. Znalazły się w niej nie tylko kosmetyki, ale też kilka rzeczy do domu.  Dostałam też przesyłkę z sześcioma wiosennymi lakierami Rimmel z serii Rita Ora. Nowością są też dwa szampony. Jeden zamówiłam w sklepie Skarby Syberii, a drugi kupiłam stacjonarnie w aptece. Z kolei w Pepco skusiłam się na zakup kolczyków. Obydwa zestawy bardzo ładnie prezentują się na uszach. 


1. Isana wiosenny żel pod prysznic z ekstraktem z owoców malin: wiosenny żel pod prysznic Isana nie tylko zapewnia optymalną pielęgnację delikatnej skóry, ale również rozpieszcza ją owocowym, świeżym zapachem malin i trawy cytrynowej. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomaga utrzymać równowagę wilgotności skóry, chroniąc ją przed wysuszeniem. Ożywia zmysły i rozbudza wiosenne pragnienia.
cena: 2,99 zł / 300 ml

2. Isana mydło w płynie z ekstraktem z limonki: porcja pozytywnej energii dla dłoni. Dzięki starannie dobranym substancjom myjącym mydło delikatnie oczyszcza skórę, a naturalne lipidy pielęgnacyjne podobne do płaszcza hydrolipidowego chronią ją i pielęgnują. Owocowa kompozycja zapachowa i świeżość ekstraktu z limonki zmienią Twoją łazienkę w królestwo wiosny!
cena: 2,99 zł / 500ml

3. Isana lotion do rąk z pantenolem i masłem Shea: gwarancja pielęgnacji, regeneracji i intensywnego nawilżenia suchej skóry rąk! Stosowanie lotionu jest niezastąpione zwłaszcza wiosną, kiedy zmienna temperatura i chłodne wiatry mogą sprawiać, że dłonie są przesuszone i szorstkie, a paznokcie bardziej łamliwe. Szczególnie suchą skórę należy nasmarować obficie odżywczym lotionem, a następnie włożyć na noc bawełniane rękawiczki, które ogrzeją dłonie, sprawiając, że pory otworzą się, intensywniej wchłaniając wartości odżywcze zawarte w kosmetyku.
cena: 6,99 zł / 300 ml


4. Babydream balsam na dobranoc dla niemowląt i małych dzieci: Balsam na dobranoc dla niemowląt i małych dzieci. Koi i pielęgnuje, pomaga spokojnie zasnąć. Zawiera olejek lawendowy, witaminę E. babydream Balsam na dobranoc delikatnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Balsam nadaje się do kojącej pielęgnacji. Podczas kremowania skóry uwalnia się zapach lawendy, który pomaga niemowlęciu lub małemu dziecku spokojniej zasnąć. Idealny również dla dzieci i dorosłych. Nie zawiera barwników i substancji konserwujących. Nie zawiera oleju mineralnego i parafinowego. pH neutralne dla skóry. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.
cena: 8,99 zł / 250 ml

5. Isana krem do ciała z pantenolem i masłem Shea: wyjątkowy kosmetyk o specjalnej formule pielęgnacyjnej z gliceryną, olejkiem kokosowym i masłem Shea, który nie tylko ujędrnia skórę, ale również koi zmysły! Zawarty w nim pantenol skutecznie nawilża skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Aby zwiększyć skuteczność działania kremu, należy owinąć wybrane partie ciała ręcznikiem, a następnie położyć się pod kocem na około 30-40 minut. Efekt pięknego i odżywionego ciała gwarantowany!
cena: 9,99 zł / 500 ml


6. Alterra olejek do ciała brzoza i pomarańcza: Bogata i świeża pielęgnacja. Wyraźnie gładsza i bardziej sprężysta skóra. Każda skóra zasługuje na indywidualną pielęgnację. Olejek do skóry Alterra Cellulite został opracowany, aby zapobiegać zewnętrznym objawom cellulitu. Wyjątkowa formuła pielęgnacyjna z olejkiem limetkowym i olejem z pestek moreli łatwo się wchłania, a w połączeniu z masażem wspomaga podczas nakładania oczyszczenie skóry z produktów przemiany materii i łagodzi efekt pomarańczowej skórki. Olej z awokado, oliwa z oliwek, olej z jojoby, olej z orzechów makadamia, olej z pestek winogron oraz olej z miąższu owoców rokitnika zwyczajnego dodatkowo rozpieszczają skórę, która staje się bardziej sprężysta i elastyczna. Naturalny zapach ożywia zmysły.
cena: 23,29 zł / 100 ml


7. Domol szare mydło w płynie: tradycyjny, naturalny i niezwykle skuteczny towarzysz przedświątecznych porządków. Czyści i pielęgnuje posadzki z terakoty i kamienia oraz podłogi z drewna i tworzyw sztucznych. Nie zawiera środków konserwujących. Gwarancja czystości i świeżości na wiosnę!
Cena: 5,99 zł / 750 ml


8. Domol odświeżacz powietrza, opakowanie uzupełniające: Jeśli masz już odświeżacz powietrza Domol Perfume & Style i sprawdziłaś zbawienne działanie zapachów w Twoim domu, z pewnością zainteresuje Cię możliwość wyboru różnych ich wariantów. Pozwolą Ci one cieszyć się aromaterapią jeszcze dłużej. Na co masz dziś ochotę? Kojące połączenie kwiatu migdałowca, zielonej herbaty, wiśni i jaśminu? Czy może pobudzającą trawę cytrynową i limonkę? Weź głęboki oddech i daj się oczarować.
Cena: 8,99 zł / 90 ml esencji zapachowej


9. Alouette serwetki Wiosna 2015 – Tulipan: Coś specjalnego dla domu! Serwetki w tulipany będą wspaniałą ozdobą każdego stołu i w mgnieniu oka wprowadzą do Twojego mieszkania wiosenną atmosferę.
Cena: 5,99 zł / 35 sztuk (16,2 cm x 16,2 cm po złożeniu)



W paczce od marki Rimmel znalazło się 6 lakierów z serii Rita Ora w pięknych, wiosennych odcieniach.

Od lewej: 498 Rain Rain Go Away, 408 Peachella, 270 Sweet Retreat, 300 Glaston-Berry, 860 Bestival Blue i 878 Roll In The Grass




Nowością są też kolczyki z Pepco - 7,99 zł i 4,99 zł. Serduszka najbardziej przypadły mi do gustu. Dostępne są w różnych wersjach kolorystycznych. 


Na koniec dwa szampony. W końcu skusiłam się na zakup zachwalanego przez Agatę szamponu Dermedic. Póki co jestem w fazie testowania, niebawem napiszę o nim coś więcej. Kupiłam też turecki szampon z serii Planeta Organica.


Pozdrawiam!

27 komentarzy:

  1. Interesujące te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kupiłam szampon z Dermedic i na razie mam mieszane uczucia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten nudziak z Rimmela musi być mój :)
    http://carminlove.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. super kolory lakierów ale kolczyki cudowne , zawsze je gubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Linum znam i lubię. Ale zakup lakierów w tych kolorkach to świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam balsam turecki, był fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Potrzebuję mieć już wypłatę! Lakiery mają piękne kolory! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten szampon i średnio się u mnie sprawdza :/
    żele z Isany uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te nowości Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super nowości, te lakiery Rimmel bardzo kuszą! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile dobroci ;)
    Lakiery są cuudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery z Rimmel'a mają świetne kolory!
    Ja jestem w trakcie testowania Sally Hansen - MIRACLE GEL.

    Pozdrawiam,
    JUSTEST
    http://justest-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie szampon z serii Planeta Organica i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię ten lotion z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cóż za piekne kolory lakierów

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zapachy mają te kosmetyki z Rossmanna ;) Również testuje ten szampon z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jak turecki szampon, czytalam recenzje, że jest super, ale balsam mnie rozczarował. Krem do rąk isany jest beznadziejny, po nim mam bardziej suche ręce niż przed pokremowaniem, żel pod prysznic isany, nawet fajnie pachnie ale na dłuższą metę strasznie mnie drażni zapach :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę paczki z Rossmanna :) Spodobały mi się dwa kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ile nowości :) A lakiery jakie mają przesliczne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  20. kolczyki serduszka sa slodkie)))a lakier w kolorze 270 wlasnie dzisiaj sobie kupilam)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są te odcienie lakierów do paznokci ! zakochałam się ;p

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaciekawił mnie krem do ciała z Isany :) z tej serii miałam kilka razy tej oliwkowy i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...