26.04.2015

Nowości kosmetyczne - Eko Drogeria, Rimmel i Rossmann

Były nowości w szafie, czas więc na nowości kosmetyczne, które pojawiły się u mnie w ciągu ostatniego tygodnia. Przyszła do mnie przesyłka ze sklepu Eko Drogeria Cosmeceuticum w ramach nawiązanej współpracy, a w niej 4 produkty plus kilka próbek. W paczce znalazły się dwa produkty EcoLab - szampon uspokajający do wrażliwej skóry głowy, żel do mycia twarzy nawilżający do skóry suchej i wrażliwej, hydrolat z róży damasceńskiej i kojące mydło migdałowe Zapach Ciszy. Wszystkie kosmetyki są dla mnie nowościami, niebawem podzielę się wrażeniami o nich na łamach bloga. 


Przyszła mi również paczka z nowościami od Rimmela - podkład i baza z serii Lasting Finish


Na koniec pokażę Wam co udało mi się upolować na promocji w Rossmannie - 49 %. Do koszyka wrzuciłam trzy dotąd nieznane mi produkty. Krem CC z Bourjois (23,46 zł) bardzo mnie ciekawił po teście na żywo jednej z youtuberek. Po pierwszym użyciu mam mieszane uczucia, ale liczę że jeszcze się polubimy. Obecnie moja skóra jest dość przesuszona i krem mocno to uwidocznił. Kupiłam korektor Maybelline Affinitone (14,27 zł), który planuję stosować pod oczy. Skusiłam się też na matujący puder z Wibo (5,09 zł), który zdążyłam już przetestować i póki co mogę powiedzieć, że sprawdzi się przy tłustej cerze, która potrzebuje mocnego zmatowienia. Raczej nie jest to produkt na co dzień. Po kilku godzinach noszenia go na twarzy czułam przesuszenie i nieprzyjemne ściągnięcie. 


Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale słyszałam dużo dobrego o korektorze Affinitone :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, bardzo lubię ten podkład Rimmel:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same nazwy już mi się bardzo podobają ;) mydło Zapach Ciszy i szampon uspokajający :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe nowości, ten matujący puder z Wibo często przewija się w notkach z zakupami :) Może i ja się na niego skuszę hmm... sama nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład Rimmel bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczególnie ciekawa jestem korektora, bo mam teraz z Bell i średnio mi się sprawdza. :/ Czekam na opinię ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad tym kremem CC

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaciekawiłaś mnie pudrem z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ceny, które podałaś to naliczony rabat. Krem CC wyjściowo kosztował 45,99, więc po obniżce cena wynosi 23,45.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie! Dzięki za czujność :) Już edytowałam, żeby nie wprowadzać w błąd.

      Usuń
  10. Dla mnie najciekawsze nowości z Eko Drogerii. Hydrolat z róży od dawna za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie mialam tych kosmetykow, wiec chetnie poczytam Twoje recenzje! szczegolnie o kosmetykach EcoLab!

    OdpowiedzUsuń
  12. widzę już któryś raz z kolei ten CC na blogach i aż sama jestem go ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne nowości :) Muszę w końcu się skusić na jakiś hydrolat :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Również kupiłam ten sam puder z wibo ale za 4,90;D
    Nie używałam go jeszcze, ale mam nadzieje ze u mnie nie będzie takiej reakcji;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Intrygują mnie te produkty Ecolab, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nad tym kremem CC sama się zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego podkładu i bazy z Rimmela. Ja w Rossmannie nie poszalałam, kupiłam 2 podkłady i korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również skusiłam się na fixing powder wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem bardzo ciekawa tego podkładu i bazy z Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...