03.04.2015

Manhattan Multi Effect 95R Mad Maroon, czyli ulubieniec w codziennym makijażu - mini recenzja + efekt

Dzisiaj opowiem Wam o moim ulubieńcu, który służy mi w codziennym makijażu oczu. Długo szukałam idealnego, brązowego, matowego cienia, który będzie dobrze napigmentowany, łatwy w rozcieraniu, a przy tym stosunkowo tani. Mimo posiadania sporej ilości cieni zawsze wracam do niego. Nie jestem specjalistką jeśli chodzi o cieniowanie. Często idę na łatwiznę i nakładam go solo na całą powiekę, czasami łączę z innymi cieniami, jeśli mam więcej czasu na makijaż. Cień nakładam przy pomocy pędzelka z Essence, a rozcieram go jednym z pędzli Sunshade Minerals. Przed jego aplikacją konieczne jest użycie bazy, bez niej nie jest tak intensywny. Nie jest to dla mnie problemem, bo bez niej nie wyobrażam sobie codziennego makijażu, który dla mnie musi być przede wszystkim trwały. Często nakładam makijaż wcześnie rano i chcę żeby zachował świeżość do wieczora. Cień Multi Effect 95R Mad Maroon pozostaje na powiece do czasu aż zmyję go późnym wieczorem. Jedyny jego minus jest taki, że potrafi się osypywać podczas aplikacji. Staram się zabezpieczyć obszar pod oczami żeby tego uniknąć. Jego cena to około 16 zł. Teraz mam w planach wypróbowanie cieni z Inglota, które znalazłam w pobliskiej drogerii. 








Twarz
Podkład Revlon Colorstay 180 Sand Beige
Puder Rimmel Stay Matte 006 Warm Beige
Róż Paese 41
Oczy
Cień Manhattan Multi Effect 95R Mad Maroon
Cień Miyo 01 White
Tusz Maybelline Mega Plush Volum
Kredka Miss Sporty 018 Savage
Paleta do brwi Essence
Usta
Manhattan Soft Mat 53M

A jaki jest Wasz ulubiony cień po który codziennie sięgacie?

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny, ja właśnie szukam codziennego ulubieńca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, codzienny makijaż. Pomadka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten cień. Gdzie go można kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupuję w Rossmannie. We wszystkich drogeriach w których są szafy Manhattan na pewno będzie :)

      Usuń
  4. Ten odcień pasuje do Twoich oczu idealnie :)) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, bardzo lubię brązy na powiece:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najczęściej sięgam po dwa cienie Vanilla Miyo i Inglot 353 Matte:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko wyglądasz :)) Mój ulubiony cień, który mam już chyba 4-ty raz, to caffe latte z KOBO. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również ''idę na łatwiznę'' i jeżeli juz sięgnę po cień to machnę na powiece 1 i rozetrę końce i tyle w kwestii cieniowania ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...