09.04.2015

Kwietniowa aktualizacja włosów

Dzisiaj przychodzę do Was z kwietniową aktualizacją włosów. Dość długo nie było wpisu o takiej tematyce na moim blogu, więc czas to naprawić. Na chwilę obecną jestem bardzo zadowolona z kondycji moich włosów - są gładkie, miękkie, lśniące i mają ładną objętość. Moja pielęgnacja zazwyczaj ogranicza się do trzech produktów dziennie - szamponu, odżywki lub maski i olejku. Skóra głowy nadal nie jest w najlepszej kondycji, ma swoje gorsze i lepsze dni. Do mycia standardowo używam kilku szamponów zamiennie. Często sięgałam po szampony Planeta Organica, marokański i turecki. Pierwszy bardzo przypadł mi do gustu, a drugi lekko przesuszał mi skórę głowy, więc na pewno ponownie go nie kupię. Testowałam też kilka nowości - szampon Planeta Organica z olejkiem makadamia przeznaczony do włosów przetłuszczających się, który okazał się dla mnie mocno przeciętny [recenzja]. Nowością jest też Dermedic Linum Emolient o którym wspominałam Wam w ostatnim wpisie. Użyłam go kilkukrotnie i póki co mam mieszane uczucia. Raczej to nie jest jeszcze to, czego szukam. Owszem szampon jest łagodny, znacznie ogranicza swędzenie, ale niewystarczająco nawilża moją skórę głowy. Wróciłam też do podstawowej wersji szamponu Head & Shoulders, który kiedyś pomógł mi przywrócić skórę do normalnego stanu. Po myciu najczęściej sięgałam po kurację Isana z olejkiem arganowym [recenzja], która idealnie wygładza, dociąża, nabłyszcza i ułatwia rozczesywanie, a przy tym nie obciąża włosów. Używałam ją zamiennie z trzema rosyjskimi produktami - maską do włosów suchych i uszkodzonych Planeta Organica Afryka [recenzja], którą moje włosy uwielbiają, balsamem Fratti na bazie Szungitu oraz balsamem Natura Siberica do włosów suchych objętość i nawilżenie. Codziennie używam też olejku Isana [recenzja], który kładę na wilgotne włosy od połowy ich długości. W niedalekiej przyszłości chciałabym wrócić do nawyku wcierania wcierek. W zapasach mam mój ulubiony lotion przeciw wypadaniu Receptury Babuszki Agafii, o którym możecie poczytać tutaj. Na wiosnę zawsze wypada mi więcej włosów niż zazwyczaj, dlatego chciałabym je nieco wzmocnić za pomocą wcierek. 

Aktualny stan włosów


Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Nic nie napiszę, bo mi słowa odebrało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich włosów. Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak patrzę na Twoje włosy, żałuję że kiedykolwiek zaczęłam malować swoje... Cudowne, lśniące, długie, achh:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko jakie piękne !! Moje marzenie kochana mieć takie gładkie, jak tafla wody włosy :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! piękne włosy! trudno oderwać oczy od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przewspaniałe masz te wlosy, ja teraz nam rzadkie przetłuszczające się siano (tak, u gory tłuste a na dole suche) i nie mogę sobie z nimi poradzić, zeby ich było więcej..

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne lśniące włosy,pozazdrościć tylko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Ci tak pięknych włosów. Widać różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Chciałabym osiągnąć kiedyś choć część takiego efektu- ale przy pozostaniu przy skręconych włosach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne, nie mogę się napatrzeć, juz dawno nie widziałam tak zachwycających włosów, zazdroszczę:-) piekny kolor, idealna gładkość i super objetość:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ! Piękne włosy ! błyszczące i zdrowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne :)
    Wspaniałe!
    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz prześliczne włosy!
    wyglądają na bardzo zdrowe i widać, że są zadbane :) piękne!
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  14. JEŻU
    jakie piękne włosy!
    jaka tafla!
    rany boskie! oddaj :)

    http://www.pretty-perfection.pl/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...