16.04.2015

Garnier Neo Soft Cotton, czyli antyperspirant w suchym kremie

Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję antyperspirantu w suchym kremie od Garnier. Produkt ten stosunkowo niedawno pojawił się na rynku. Pierwszy raz spotkałam się z antyperspirantem o takiej formule, więc tym bardziej byłam ciekawa czy okaże się hitem, czy wręcz przeciwnie. Jak wiadomo dobry antyperspirant jest niezbędny w kosmetyczce każdej kobiety. Od takiego produktu oczekuję przede wszystkim skuteczności, ale też przyjemnego zapachu. Lubię, jeśli kosmetyk szybko się wchłania i nie pozostawia śladów na ubraniach. Dotychczas najczęściej sięgałam po antyperspiranty w spreju, przeważnie były to różne wersje zapachowe Rexony. Zdarzało mi się używać też produktów w kulce czy sztyfcie, ale zazwyczaj kończyło się to niepowodzeniem. Suchy krem to dla mnie coś nowego i jak się później okazało jest to nowość, która bardzo przypadła mi do gustu. Produkt ma według mnie wszystkie cechy, które powinien mieć dobry antyperspirant. 


Obietnice producenta 

Garnier Neo - antyperspirant o formule suchego kremu to pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera dla intensywnej 48 godzinnej* ochrony i regeneracji skóry pod pachami. Idealne połączenie skuteczności antyperspirantu i pielęgnacji skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych. Wchłania się natychmiastowo, niewidoczny na skórze i ubraniach. Lekki zapach o bawełnianej świeżości. *test instrumentalny.





Dostępność i cena

Produkt możemy kupić m.in. w Rossmannie, Naturze. Cena to 13,49 zł / 40 ml. 

Skład

Aqua/Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba/Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum /Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth-100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate.

Moja opinia

Antyperspirant Garnier okazał się dla mnie hitem, choć początkowo byłam do niego sceptycznie nastawiona. Dotychczas przetestowałam kilka produktów tej marki i miałam wrażenie, że antyperspiranty nie są ich mocną stroną. Bardzo zawiodłam się na wersji mineralnej w kulce, która zupełnie się u mnie nie sprawdziła. Od tego rodzaju produktów oczekuję przede wszystkim ochrony przed poceniem się, ładnego lecz niezbyt intensywnego zapachu, szybkości wchłaniania i braku plam na ubraniach. Produkt marki Garnier spełnia wszystkie te obietnice. Bardzo przypadł mi do gustu i z chęcią wrócę do niego ponownie. Być może wypróbuję inne wersje zapachowe (Shower Clean, Fresh Blossom, Fruity Flower i Fragrance Free). Z tego co czytałam nie wszystkie sprawdzają się równie dobrze co Soft Cotton. Opakowanie antyperspirantu to miękka tubka o pojemności 40 ml. Minusem takiego rozwiązania jest to, że możemy mieć problem z wydobyciem produktu do końca. Opakowanie jest dosyć niestandardowe, bardziej przypomina mi krem niż produkt do ochrony przed poceniem. Kosmetyk jest wydajny. Niewielka ilość zapewnia nam skuteczną ochronę. Konsystencja jak nazwa wskazuje to suchy krem, który szybko wchłania się w skórę, nie lepi się, nie roluje, nie sprawia żadnych problemów podczas aplikacji. Zapach bardzo przyjemny, delikatny, kremowy, świeży, z pewnością nie zdominuje zapachu perfum co mi osobiście bardzo odpowiada. Antyperspirant powinien być dla mnie dyskretny. Plusem jest również to, że zapach nie jest duszący jak w przypadku niektórych antyperspirantów w spreju. Działanie produktu jest zgodne z tym, co obiecuje nam producent. Produkt skutecznie chroni przed poceniem. Zapewnia nam kilkunastogodzinny komfort. Testowałam go zimą, więc nie wiem jak sprawdziłby się upalnym latem, ale podejrzewam że świetnie dałby sobie radę. Dodam, że nie mam problemu z nadmiernym poceniem. To co w nim lubię to szybkość wchłaniania się. Pachy tuż po aplikacji są suche i bez problemu możemy założyć ubranie bez konieczności czekania aż produkt się wchłonie. Produkt nie pozostawia plam na białych i czarnych ubraniach. Bardzo udany antyperspirant do którego chętnie wrócę. 

Plusy:
- skutecznie chroni przed poceniem się

- bardzo ładnie pachnie
- błyskawicznie się wchłania
- nie roluje się, nie lepi
- nie pozostawia plam na białych i czarnych ubraniach
- wydajny

Minusy:
- pod koniec opakowania możemy mieć problem z wydobyciem produktu do końca

Ocena: 4+/5

Używałyście? Zdradźcie jaki jest Wasz ulubiony antyperspirant.

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ciekawa forma podania produktu :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiałam się ostatnio nad kupnem tego produktu, jednak zdecydowanie wolę antyprespiranty w kulce - chociaż, kto wie, może kiedyś się skuszę na jakąś nowość :))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ten antyperspirant to jakaś masakra, nie wchłania się, brudzi ubrania no i najważniejsze - nie działa, jedyne plusy to rzeczywiście jest wydajny i nieżle pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie polubiłam go, wolę jednak spraye

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo go lubię i zgadzam się z Twoją recenzją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo fajnego opakowania raczej bym się na niego nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Forma aplikacji jest bardzo fajna, aczkolwiek u mnie nie działał zbyt dobrze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja sztuka zbliża się do końca i niestety sięgam po niego coraz rzadziej. Jest bardzo upierdliwy w stosowaniu, gdy jest go mało w tubce.

    OdpowiedzUsuń
  9. aluminium w składzie i to na 2 miejscu - na pewno nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 19 million visits, 193 Country in the World! and more than 18,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Poland______1403%20Members
    Happy Blogging
    ****************
    Thank you for following my blog - it is greatly appreciated! :o)
    i followed your blog, please follow back
    ++++++++++++++++
    Get a special price for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    OdpowiedzUsuń
  11. a u mnie się nie sprawdził :( i w dodatku końcówkę produktu ciężko wydobyć i od tego wyciskania rozwaliło mi się opakowanie...:/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...