09.03.2015

Paczka niespodzianka, czyli o przesyłce od Rossmanna

Dzisiaj zapukał do mnie kurier z przesyłką od marki Rossmann z okazji Dnia Kobiet. Bardzo miły gest ze strony pani Moniki, która jak zawsze wie jak sprawić nam przyjemność.  Zawartość była dla mnie niespodzianką, więc byłam bardzo ciekawa co tym razem kryje w sobie czerwone pudełko. W środku znalazł się żel pod prysznic Isana z edycji limitowanej o pięknym, owocowym zapachu, mini dezodorant Isana Secret Rose, mydełko Alterra o zapachu owocu granatu, czekolada Das Exquisite z nadzieniem truflowym o smaku szarlotki, mix ziaren soi, nasion dyni i słonecznika enerBiO i świeca o zapachu pieczonego jabłka Bolsius





Jak podoba się Wam zawartość? Miałyście któryś z tych produktów? 

Pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Miałam ten żel, bardzo ładnie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba. Zdecydowanie mój zapach :)

      Usuń
  2. świetna niespodzianka, zazdroszcze :))

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam zawartość...a jak ładnie zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widujesz czasami świece zapachowe w lumpeksach w Świdniku? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo rzadko bywam w lumpeksach. Kiedyś chodziłam regularnie, ale świec nigdy nie widziałam.

      Usuń
  6. żel kupiłam już dawno, bo aż szkoda nie skorzystać z promocji ;) Interesuje mnie ten dezodorant napiszesz jak pachnie i czy działa ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Ci tych rossmannowskich paczek :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...