28.03.2015

Nowości Romwe i Sheinside

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami, które otrzymałam kilka dni temu ze sklepu Romwe i  Sheinside. Na obie paczki czekałam dość długo, bo około trzy tygodnie. Większość rzeczy przypadła mi do gustu, choć są też takie, które mnie rozczarowały. Skusiłam się na zamówienie kilku bluzek, w tym koszuli w kratę, która wygląda niemal identycznie jak ta z Zary, dwóch okryć wierzchnich, szalika i dresowej sukienki. 

Pierwsze zamówienie pochodzi ze sklepu Romwe. Koszula w kratę od dłuższego czasu chodziła mi po głowie. Idealna do codziennych, luźnych stylizacji. Moja jest w rozmiarze S. Jest dopasowana, ale nie przesadnie obcisła. Jakość bez zastrzeżeń. Materiał łatwy w prasowaniu. Jestem z niej bardzo zadowolona. 




Czarna bluzka z mocno wyciętymi plecami jest w rozmiarze S. Niestety nie przypadła mi do gustu. Bardzo słaba jakość. Żelazko notorycznie zostawiało ślady podczas prasowania. 




Kolejna bluzka jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealna dla osób noszących rozmiar S i małe M. Kolor różni się od tego pokazanego na zdjęciach podglądowych, albo przez pomyłkę wysłano ją w innym kolorze niż zamówiłam. Mimo to bluzka jest całkiem ciekawa. Fajnie wygląda zarówno ze spodniami jak i spódnicą. Bluzka ma przyzwoita jakość, ale nie podoba mi się jej podszewka, podejrzewam, że nie będzie przepuszczać powietrza. 




Ostatnia rzecz to pewnie wszystkim dobrze znany szalik, który pokazywała na swoim blogu m.in Styloly - uwielbiam jej urodę i styl ubierania. Szalik idealny na zimę, bardzo duży, miękki, miły w dotyku. Żałuję, że skusiłam się na niego dopiero teraz. 



Kolejna paczka pochodzi ze sklepu Sheinside. Tutaj skusiłam się na czarną ramoneskę, czarny, klasyczny płaszcz, bluzkę w ptaki i dresową, szarą sukienkę. 

Ramoneska jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Bardzo lubię ramoneski ze sklepu Sheinside. Są dobrze skrojone i mają świetną jakość. Czarna ramoneska to must have w szafie każdej kobiety. Sprawdzi się w większości stylizacji. Bardzo Wam ją polecam.




Kolejna rzecz to czarny, klasyczny płaszcz. Mój jest w rozmiarze S. Całkiem fajny, ale nie zrobił na mnie większego wrażenia. Jakość jest nieco gorsza od mojego ukochanego szarego płaszcza również z Sheinside. Na plus mogę zaliczyć długość, która pasuje zarówno do spodni jak i spódnic. 



Bluzka w ptaszki nieco mnie rozczarowała. Na zdjęciach podglądowych wyglądała genialnie, w rzeczywistości okazała się przeciętna. Nie podoba mi się materiał z jakiego jest wykonana. Bardzo się elektryzował, przyklejał do ciała, być może po praniu ulegnie to zmianie. Bluzka jest w rozmiarze M. 




Ostatnia rzecz to szara, dresowa sukienka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Świetnie wykonana, z grubego materiału podszytego misiem. Idealna na chłodniejsze dni. Mój rozmiar to S. 




Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Czarna bluzka bardzo mi się podoba. Jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z dzisiejszych ubrań nic nie wpadło mi w oko, bo wyglądają trochę tandetnie (chodzi mi o wykonanie, materiał) :P Ale tak to niestety jest, jak się zamawia z tych sklepów, że część ubrań wygląda pięknie na zdjęciach, a przychodzi coś zupełnie innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koszula świetna, szukam takiej i nigdzie znaleźć nie mogę. Może sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula i płaszczyk niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta bluzeczka "3d" mi się podoba i ostatnia sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba i się sukienka i biała koszulka. Masz też extra spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna ramoneska, moze na taka czarna sie skusze))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ramoneska jest świetna ♥
    Ja trochę cierpię przez to, że nie mają mniejszych rozmiarów ;(

    http://bsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta bluzka z dekoltem na plecach rewelacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula w kratę i szalik bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ramoneska i dresowa sukienka- wow, pewnie nawet pasowałyby ze sobą idealnie

    OdpowiedzUsuń
  13. bluzka z odkrytymi pleckami dla mnie wymiata

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...