08.03.2015

Kosmetyczno - modowe zachcianki, czyli o aktualnej liście must have

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moimi kosmetyczno - modowymi zachciankami. Liczę, że stopniowo uda mi się zrealizować kupno tych rzeczy, w większości przypadków od dawna chciałam mieć je w posiadaniu. Jeśli chodzi o kolorówkę to staram się trzymać sprawdzonych przeze mnie produktów. Zdarza mi się testować nowości, ale zawsze wracam do swoich ulubieńców, zwłaszcza jeśli chodzi o podkłady i pudry. Inaczej jest w przypadku cieni i produktów do ust, tu lubię różnorodność. W pielęgnacji twarzy stosuję minimalizm, o którym wspominałam Wam w ostatnim wpisie. Na mojej liście znalazły się też dwa produkty do stylizacji włosów i kilka zachcianek wśród ubrań i akcesoriów. 


1.  Bourjois Rouge Edition Velvet - uwielbiam pomadki o matowym wykończeniu. Te od dawna chodzą mi po głowie, zwłaszcza kolor Happy Nude Year, który łudząco przypomina pomadkę Manhattan w odcieniu 53M. Póki co do zakupu zniechęca mnie tylko cena, czekam na ciekawą okazję i pakuję ją do koszyka. 

2. Ben Nye Luxury Visage Powder Neutral Set - puder o którym dowiedziałam się dzięki Katosu. Jestem pewna, że byłabym z niego zadowolona. Lubię pudry sypkie, a tym bardziej transparentne, nie muszę martwić się o dobór odpowiedniego odcienia i o to czy nie zmienią koloru podkładu. 

3. Bourjois 123 Perfect CC Cream - do jego zakupu zachęcił mnie test na żywo Hani z kanału digitalgirlworld13. Od dłuższego czasu jestem wierna Revlonowi do skóry tłustej / mieszanej, ale kusi mnie wypróbowanie czegoś nowego, być może równie dobrego. 

4. Collection 2000, Lasting Perfection Concealer - od jakiegoś czasu szukam dobrego, średnio kryjącego, trwałego korektora, który sprawdziłby się pod oczami. Na większe cienie zdarza mi się nakładać kamuflaż z Catrice wymieszany z podkładem, jednak do codziennego używania jest zbyt ciężki. Bardzo ciekawi mnie zachwalany korektor z Collection 2000. 

5. Zoeva Smoky Palette - zapragnęłam jej gdy tylko zobaczyłam swatche. Kolory idealne dla mnie, uwielbiam wszelkie brązy, fiolety, zwłaszcza te matowe. Idealna zarówno do dziennych makijaży, jak i tych wieczorowych. W przypływie gotówki z pewnością trafi do mojej kosmetyczki. 

6. Urban Decay Naked 2 - kolejna paleta, która musi być moja. Piękne brązy, którymi można wyczarować każdy rodzaj makijażu. Marzą mi się dwie palety (UD i Zoeva) porządnych cieni, dobrze napigmentowanych, z którymi będzie się przyjemnie pracować. 

7. Rzęsy Ardell - nigdy nie miałam do czynienia ze sztucznymi rzęsami. Czas najwyższy to zmienić. Na specjalne okazje z pewnością byłyby niezastąpione. 


8. Sylveco lekki krem brzozowy - o kremach Sylveco słyszał już chyba każdy. Póki co nie miałam okazji ich wypróbować. W niedługim czasie planuję to naprawić. Jestem ciekawa jak sprawdziłby się na mojej skórze, czy faktycznie byłby tak dobry jak go zachwalają. 

9. Sylveco balsam myjący do włosów z betuliną - o tym produkcie też czytałam sporo dobrego. Ciekawi mnie czy byłby łagodny dla tak wrażliwej skóry jak moja. 

10. Golden Rose Nail Expert Black Diamond Hardener - kusi mnie jej wypróbowanie po pozytywnej opinii Red Lipstick Monster. Moje paznokcie u rąk nie są w najlepszym stanie, bardzo chciałabym to zmienić. Odżywka ta może być fajną alternatywą dla osób, które boją się formaldehydu. 



11. Rowenta CF 6430 Respectissim Volum'24 - jakiś czas temu zrobiło się głośno o tym urządzeniu na youtube. Bardzo spodobał mi się efekt końcowy pokazany m.in przez Szusz. Lubię kiedy moje włosy są odbite u nasady, mają większą objętość. Niestety wszystkie metody, których dotychczas próbowałam były dosyć nietrwałe na moich włosach. Jestem pewna, że przy pomocy tego urządzenia mogłoby się to zmienić.

12. Babyliss lokówka stożkowa 19-32 mm - tego konkretnego modelu raczej nie uda mi się kupić w Polsce. Widziałam ją na ebay. Zależy mi bardziej na identycznej średnicy lokówki. Zakochałam się w efekcie jaki uzyskała FoodDrugAndCosmetics. Do tej pory kręciłam włosy prostownicą (mój model to Braun Satin Hair 7), podoba mi się efekt końcowy, jednak loki nie trzymają się tak długo jakbym tego chciała. Kręcenie włosów prostownicą wymaga też czasu. Myślę, że przy pomocy lokówki stożkowej byłoby znacznie szybciej. 



13. Mała torebka - najlepiej w odcieniach beżu lub bieli, choć ta kolorowa również bardzo przypadła mi do gustu (New Look). W swojej kolekcji mam sporo torebek, ale większość z nich w ciemnych kolorach. Na wiosnę chciałabym coś jasnego. 

14. Jeansy z wysokim stanem - bardzo polubiłam spodnie z wysokim stanem za to jak kształtują sylwetkę i  jak świetnie wydłużają nogi. Marzą mi się jeszcze jedne idealnie skrojone, mocno dopasowane jeansy. 

15. Czarna, futrzana kamizelka - uwielbiam je w połączeniu z ramoneską. Mam w swojej szafie jedną kamizelkę w odcieniach brązu ze sklepu Sheinside, którą uwielbiam. Bardzo chciałabym mieć też czarną. 

16. Sukienka z falbaną - na początku nie byłam przekonana do sukienek o takim fasonie, jednak widząc je na kilku blogerkach zapragnęłam mieć choć jedną w swojej szafie. 

17. Naszyjniki - w mojej garderobie zdecydowanie brakuje dodatków. Mam kilka naszyjników, których nie noszę zbyt często. Koniecznie muszę to zmienić. Te pokazane tutaj idealnie trafiają w mój gust. 

18. Zegarek z ciekawą tarczą - nie będę ukrywać, że szalenie podobają mi się zegarki w stylu Michael Kors czy Fossil, jednak na chwilę obecną nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek, więc bezsensem byłoby pokazywać go na liście must have. Póki co mogę zadowolić się czymś nieporównywalnie tańszym. Bardzo spodobała mi się propozycja Genevy, czyli zegarek ze wzorem chevron. 

19. Czarne sandały na słupku - uwielbiam ten fason butów. Mam jedną parę beżowych sandałów z CCC, które idealnie służyły mi latem. Te dwa modele bardzo przypadły mi do gustu. 

Pozdrawiam!

30 komentarzy:

  1. Też poluję na kosmetyki Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mnie ciekawią, zwłaszcza krem, który wszędzie jest tak zachwalany. Jak wykończę mój krem to chętnie sięgnę po brzozowy.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Piękny efekt dają, muszę je wypróbować.

      Usuń
  3. Bardzo lubię markę SYlveco! Burżujowy CC nie ma nic wspólnego z Revlonami ale lubię ten produkt, jest wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że jest inny i tym bardziej mnie ciekawi :) Revlona uwielbiam, ale chętnie wypróbowałabym coś lżejszego.

      Usuń
  4. pomadki Bourjois jak dla mnie są zbyt tępe na ustach, ale za to niesamowicie trwałe i mają intensywne kolorki :D mój ukochany to Ping Pong ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny kolor, aż żałuję, że mi źle w takich odcieniach.

      Usuń
  5. Matowe pomadki Bourjois bardzo lubię, podobnie jak korektor Collection :) Bourjois CC Cream jest jednym z lepszych, ale ma swoje gorsze dni. Co do Sylveco - powoli testuję pojedyncze produkty tej firmy, na razie hitem okazała się pomadka odżywcza z peelingiem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pod kosmetykami mogłabym się podpisać rękami i nogami :D Resztę po części mam ;) Jeśli szukasz dobrej prostownicy, to polecam firmy Remington - jedyna, która trzyma moje włosy proste cały dzień bez żadnego kosmetyku wspomagającego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prostownicy nie szukam, jestem zadowolona z tej którą mam, choć tak naprawdę bardzo rzadko używam jej do prostowania - po prostowaniu moje włosy bardzo tracą na objętości czego nie lubię.

      Usuń
  7. Naszyjniki ostatnio opanowały też i mój look ;) a na pudry Ben Nye mam ochotę już od dłuższego czasu :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się marzyła tylko paletka Makeup Revolution Essential Mattes 2 i dziś ją dostałam, więc więcej na razie do szczęścia nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawią mnie te palety. Myślałam nawet nad ich zakupem, ale obawiam się, że nie do końca spełnią moje oczekiwania i będą zajmować niepotrzebnie miejsce na półce.

      Usuń
  9. na mojej liscie tez sa krem lekki Sylveco, matowa pomadka Bourjois, paletka Zoeva oraz lokowka!!! teraz tylko dowiedziec sie gdzie tyle kasy na to wszystko znalesc!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z kolorówki też chętnie przygarnęłabym wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki Sylveco muszę w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio w superpharm była fajna promocja na produkty do makijażu ust - 1+1 za grosz i nabylam wtedy 2 pomadki z bourjois, są cudowne! Posiadam odcień Nude ist oraz Hot pepper i w tej drugiej sie zakochałam. A poza tym to bardzo polecam Ci sklep Madlen w Rzeszowie (mają też sklep internetowy). Pomadki z bourjois są tam za 35zl, czasem w promocji za 25zl. Dodatkowo mają też kosmetyki Sylveco, a ostatnio zakupiłam tam próbkę tego kremu CC z bourjois za nieco ponad 3zl :) na stronie internetowej nie mają wystawionego tego podkladu jako próbkę, ale jestem pewna ze jeśli do nich napiszesz to nie będzie problemu z zamówieniem :) pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tyyyle cudownych rzeczy tu widzę ;) Ardelki i korektor z Collection mam i polecam, świetny wybór :)
    Na paletkę z Zoevy też mam chętkę, wszyscy tak zachwalają, że też w końcu się skuszę :P
    Z odzieżowych chciejstw wszystko mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A pomadki z Bourjois polecam zamówić na allegro albo na ezebra.pl - kupisz je za niecałe 30zł :)

      Usuń
  15. polecam Ci pomadki matowe nyx, cena do przełkniecia na spokojnie, dobra jakosc, maaasa kolorów, no i teraz na ich str. jest promoszka na nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa, jeszce jest promocja na te rzesy ardell na ekobieca.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Też będę rozglądałam się za naszyjnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka rzeczy z twojej listy też bym przygarnęła, np. paletkę Naked czy białą sukienkę z falbanką.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę tu kilka ciekawych pozycji, które i mnie kuszą od jakiegoś czasu :D
    Chciałabym móc naocznie przetestować paletkę cieni Zoeva - tyle zachwytów wkoło, że weź się człowieku powstrzymaj przed zakupem - nie jest łatwo, ale jeszcze się hamuję...jak długo, nie wiem ;P
    A naszyjniki są śliczne - nie pogardziłabym takowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie Ardell zbyt rzucały się w oczy, za to akcenty 318 już są super:)
    Ładne zachcianki, wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje must have to maska bielenda algi, najlepsza na świecie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...