03.02.2015

Płaszcz i spódnica, czyli o przesyłce z Sheinside

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie kolejne rzeczy, które przywędrowały do mnie ze sklepu Sheinside. Byłam zaskoczona, że paczka przyszła tak szybko. Zamówienie składało się z dwóch rzeczy - czarnego płaszcza z pięknym, futrzanym obszyciem i skórzanej spódnicy. Niestety w obydwu przypadkach nie do końca jestem zadowolona z rozmiarówki ubrań. Spódnica okazała się za mała i z przykrością będę musiała się jej pozbyć. Płaszcz z kolei mógłby być węższy. Mimo to jest naprawdę piękny. Z pewnością sprawdzi się w wielu stylizacjach. Skusiłam się na rozmiar S - był to najmniejszy rozmiar w sklepie. Po fakcie zobaczyłam, że sklep Romwe oferuje ten sam płaszcz w rozmiarze XS i ten byłby dla mnie idealny. 

Płaszcz jest bardzo dobrze wykonany, świetnie skrojony. Rękawy są częściowo ze skóry. Najładniej wygląda z futrzanym obszyciem, które jest grube i bardzo efektowne. Bez niego płaszcz nie wygląda już tak ciekawie. Tak jak pisałam zamówiłam rozmiar S i jest na mnie trochę za szeroki. Płaszcz sięga mi tuż przed kolano. Sprawdzi się lżejszą zimą, jesienią i wczesną wiosną, nie jest zbyt gruby. 





Spódnica jest w rozmiarze S. Niestety okazała się na mnie za mała. Jest bardzo dobrze wykonana, z dość grubego, pikowanego materiału. 




Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Zapraszamy na nowy portal o włosach. Na dniach pojawi się u nas zakładka, w której będziemy umieszczały wywiady z blogerkami włosowymi.
    Dodatkowo, w tej chwili trwa u nas konkurs z ciekawymi nagrodami: http://www.xn--pikne-wosy-fnb11c.pl/jak-dbasz-o-swoje-wlosy-konkurs/ czas na zgłoszenie do jutra .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie mogę się przekonać do zakupów w tym sklepie. Boję się że paczka do mnie nie dotrze :(

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi sie Twoj stroj :)

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam propozycję współpracy od nich i ciągle nie odpowiedziałam ale po Twoim poście chyba się skuszę, bo w tym płaszczu wyglądasz bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszcz nie w moim stylu, ale spódnica jest mega! :) Z tą śliczną bluzką prezentuje się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz piękny! sama nie lubię takich futerek przy twarzy, ale u kogoś bardzo mi się podobają!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszcz jest cudowny...ja robiłam tam zakupy z 2 razy, ale trafiła się lipna jakość:(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...