12.02.2015

Nowości z Romwe

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam trzy rzeczy ze sklepu Romwe. Tym razem wybrałam rozkloszowaną spódnicę, ramoneskę z ćwiekami i czerwoną sukienkę z falbaną. Spódnica jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealna dla osób noszących rozmiary XS-M. Jest dobrze wykonana, fajnie układa się na ciele. Czarna ramoneska z eko skóry to mój absolutny hit. Jestem z niej bardzo zadowolona. To moja czwarta ramoneska z chińskiej strony. Z czystym sumieniem mogę Wam je polecić. Niczym nie odbiegają od tych sieciówkowych. Ostatnia rzecz, czyli sukienka została przez pomyłkę wysłana w innym rozmiarze niż zamówiłam. Niestety jest na mnie za duża. Prawdopodobnie to rozmiar L, ja zamówiłam rozmiar S, czyli najmniejszy dostępny na stronie. 

Spódnica uszyta jest ze sztywnego materiału, bardzo fajnie układa się na ciele. Jestem z niej zadowolona. Dostępna jest w jednym uniwersalnym rozmiarze. 





Bluzka no name (sh)
Spódnica Romwe
Kopertówka Dorothy Perkins (sh)

Ramoneska jest w rozmiarze S. Jest znakomita. Bardzo dobrze wykonana, z miękkiej eko skóry. Czarna ramoneska to pozycja obowiązkowa w szafie każdej kobiety. Z pewnością sprawdzi się do wielu stylizacji.




Bluzka no name
Spodnie New Yorker
Ramoneska Romwe
Torebka Bagitali (sh)

Sukienka prawdopodobnie jest w rozmiarze L, tak wskazują wymiary podane na stronie. Ja zamówiłam rozmiar S i niestety jest na mnie za duża. Sama w sobie jest całkiem porządnie wykonana, z dość grubego materiału. 




Sukienka Romwe
Płaszcz Sheinside

Pozdrawiam!

15 komentarzy:

  1. Ramoneska jak najbardziej na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska jest piekna. mam bardzo podobna spodnice, tez z chinskiej strony)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ramoneska bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatni płaszcz i ramoneska super, zresztą czerwona sukienka także ładna

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie, czy te Twoje prezentacje ubrań ostatnimi czasy to efekt współpracy z tymi stronami? (mam tu na myśli sheinside i teraz romwe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to oczywiste. pełno tego ostatnio na yt i blogach. ciuchy za darmola, kto by nie brał za małą reklamę?

      Usuń
    2. racja coraz wiecej blogerek reklamuje ciuchy tych stron, na zdjeciach wygladaja ladnie, zreszta ladnemu we wszystkim ladnie nawet w worku na ziemniaki. Jednak ja wolalabym kupic jedna porzadna skorzana ramoneske niz miec 2,4 czy 6 z chinskiego sklepu. Jestem osoba ktora maksywalnie dba o ciuchy,buty i torebki, szanuje kazda rzecz jednak mialam w ciagu ostatnich 7 lat okolo 10 taniej jakosci skorzanych kurtek, kazda z koncem sezonu nadawala sie na szmaty, odkad postanowilam inwestowac w jakosc a nie ilosc moja szafa sie zmniejszyla, ja zaoszczedzilam sporo kasy a ubrania mam wykonane perfekcyjne i z dobrej jakosci materialow. Ten blog prowadzi bardzo piekna kobieta ale nikt mi nie powie ze w sukience zrobionej z 100% poliester w srodku lata nie jest za goraco, ona sie nie poci a kiecka nie przykleja sie do plecow.

      Usuń
  6. ramoneska świetna :) muszę sobie koniecznie kupić podobną w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się bardzo podoba spódnica, na początku myślałam, że to sukienka, bo pasuje idealnie do bluzki. Ramoneska też fajna i sukienka też, ale widać, że jest za duża, bo dziwnie leży, krój i kolor bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, szkoda że jest dla Ciebie za duża...

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się spódnica, potem ramoneska a na końcu sukienka ;) Z ramoneska ta sukienka prezentuje się w porządku, ale sama - coś mi się kształt nie widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love the style and this whole post <3

    Maybe following?

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...