23.02.2015

Nowości Sheinside i Romwe

W zeszłym tygodniu otrzymałam dwie kolejne paczki z ubraniami ze sklepów wysyłkowych Sheinside i Romwe, a w nich aż 7 nowości. Wiem, że wiele z Was nie lubi wpisów w których pokazuję ubrania z chińskich sklepów, jednak są też takie, które podobnie jak ja współpracują z nimi lub kupują rzeczy na tych stronach. Obydwa sklepy działają na bardzo podobnej zasadzie, mają podobną jakość ubrań. Różnią się ceną, na korzyść Sheinside, choć to zależy od konkretnej rzeczy. Paczki w ostatnim czasie przychodzą w tempie ekspresowym, zdarza się, że po tygodniu są już u mnie. W moim przypadku paczki zawsze dostarcza kurier UPS. Jeśli jesteście ciekawe szczegółów współpracy chętnie zrobię dla Was taki wpis, gdzie podzielę się moimi dotychczasowymi wrażeniami. 

Pierwsza paczka pochodzi ze sklepu Sheinside, w niej dwie sukienki i dwie koszule. Pierwsza sukienka jest w rozmiarze S. Od dawna miałam ją na oku, ale długo wahałam się gdzie ją założę. W końcu się skusiłam i nie żałuję. Sukienka jest genialna. Bardzo dobrze wykonana. Idealnie podkreśla figurę. Bardzo przypadła mi do gustu. 





Kolejna sukienka spodobała mi się na stronie sklepu, jednak po przymierzeniu czar prysł. Sama w sobie jest ładna, starannie wykonana. Jej minusem jest to, że pogrubia i zaburza proporcje sylwetki. Jest dosyć masywna i zwyczajnie do mnie nie pasuje. Zamówiłam rozmiar S.




Koszula w parasolki jest w rozmiarze S. Obok pierwszej sukienki to mój hit z tej przesyłki. Bardzo dobrze się w niej czuję. Rozmiarowo pasuje idealnie. Jedyny mankament to wystające nitki, z którymi na szczęście już się uporałam 





Ostatnia rzecz z Sheinside to koszula w zebry, z której jestem średnio zadowolona. Sama w sobie jest ciekawa. To co nie przypadło mi do gustu to materiał, miałam spory problem wyprasowaniem. Może po praniu ulegnie to zmianie, bo koszula przyszła bardzo wygnieciona. Mój rozmiar to S. 





Trzy kolejne rzeczy pochodzą ze sklepu Romwe. Skusiłam się na sukienkę, spodnie i płaszcz, który okazał się marynarką. 

Sukienka jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealna dla dziewczyn noszących rozmiar XS lub S. Na mnie leży bardzo dobrze, opina ciało, ale w żaden sposób nie krępuje ruchów. Sukienka jest porządnie wykonana. Jak najbardziej na plus. 





Kolejna rzecz to spodnie. Moje są w rozmiarze M. W rzeczywistości odpowiadają rozmiarowi XS lub S. To moja druga para spodni z Romwe z której jestem zadowolona. Spodnie mają idealną dla mnie długość - mam około 160 cm. Wykonane są z połączenia dwóch różnych materiałów. Lubię spodnie w takim stylu, więc z przyjemnością będę je nosić. 



Ostatnia rzecz to czarna marynarka. Moja jest w rozmiarze M. Bardzo przypadła mi do gustu. Dobrze wykonana, wcięta w talii przez co fajnie ją podkreśla. Z pewnością posłuży mi do wielu stylizacji.





Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Ta czarna sukienka jest przepiękna no i jest w całkiem niezłej cenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do Ciebie pytanie - sama zastanawiam się nad zamówieniem kilku rzeczy z Sheinside i w związku z tym mam pytanie czy zauważyłaś, aby rozmiary z tej strony były zaniżone czy odpowiadają one mniej więcej tym europejskim?
    Wiem, że podane są tam wymiary ubrań itd. ale ja częściej sugeruję się po prostu rozmiarem. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa, zależy od konkretnej rzeczy. Ja zawsze sugeruję się wymiarami - ubrania z sieciówek mam w rozmiarach XS lub S, a na chińskich stronach często zamawiam M. Zdarza się też tak, że na stronie podane są błędne wymiary, ale tak czy inaczej przy wyborze sugeruje się nimi. Tylko w kilku przypadkach nie trafiłam z rozmiarem, na ogół rzeczy pasują idealnie.

      Usuń
  3. Mnie najbardziej podoba się bluzka w parasolki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prześwietna jest. Mi też bardzo się spodobała.

      Usuń
  4. ta pierwsza sukienka jest genialna, taka inna niż wszystkie na rynku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa nad figurę będę jeszcze pracować, zostało mi kilka cm do zrzucenia w brzuchu po ciąży.

      Usuń
  5. Z taką figurą i urodą nawet w woku na kartofle będziesz wyglądała pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety chińskie sklepy mają to do siebie, że dla osób grubszych ciężko coś dobrać... sukienki wszystkie krótkie, obcisłe, kroje dla dziewczyn xs,s - Ty wyglądasz w nich rewelacyjnie, ja wyglądałabym jak szynka w siatce :D Chociaż nie ukrywam, że czasem coś dla siebie znajdę ale mam określoną pulę i dlatego ciężki mi się zdecydować na coś.
    Koszula w parasolki jest super, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najłatwiej wybrać coś w swetrach lub okryciach wierzchnich. Ostatnia kurtka, którą pokazywałaś genialna!

      A to chyba współpracujesz na innych zasadach niż ja. Ja po prostu wybieram 3 lub 4 rzeczy, różnie bywa, nie mam określonego limitu cenowego.

      Usuń
  7. O matko, na Tobie to wszystko wygląda świetnie!
    Choć druga sukienka faktycznie słaba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)

      Zupełnie mi nie pasuje, wyglądam w niej jakbym nie miała talii. A zapowiadało się tak dobrze ;) Pójdzie w świat.

      Usuń
  8. Koszula w zebry jest cudowna :) uwielbiam motyw zebry ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że dodałaś to zdjęcie drugiej sukeinki na sobie, bo właśnie się nad nią zastanawiałam, ale mam pytanie, jak to tam wygląda z przesyłką, jaka cena itp. itd. i w jakiej walucie płacisz? Pozdrawiam :)

    http://mojeosobisteprzemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku wpisu wspominałam, że ubrania pochodzą ze współpracy, czyli ja za nie nie płacę, ani za przesyłkę. Tutaj info na stronie (standardowa przesyłka idzie około 2 - 3 tygodni. Darmowa jest przy zamówieniach powyżej 30$) http://www.sheinside.com/Shipping-Info-a-280.html Co do samego zamówienia tutaj masz świetnie opisane krok po kroku http://www.apieceofanna.com/2014/08/jak-zamawiac-na-sheinsidecom-instrukcja.html

      Usuń
  10. Tak długo szukałam Twojego bloga! Całkowicie zapomniałam nazwy, ponieważ ostatnio byłam tu kilka miesięcy temu. Od dziś systematycznie będę odwiedzać. Jak zwykle wyglądasz wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz pięknie, a czarno-biała sukienka jest wspaniała <3 Ogólnie jesteś śliczną dziewczyną, ale brakuje mi w Twoich stylizacjach takiego "wow", tzn. jakichś super dodatków, kolorowych bransoletek, pięknych naszyjników. Bez nich jest ładnie, ale czasami nudno, a torebki, które pokazujesz nie są urodziwe, takie zwyczajne.
    Oczywiście nie traktuj tego jako krytyki, po prostu takie jest moje zdanie.

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów, Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Co do dodatków to masz rację, zdecydowanie brakuje ich u mnie. Naszyjnik mam dosłownie jeden, koniecznie muszę to zmienić! Bransoletek raczej nie noszę. Jeśli chodzi o torebki to pewnie rzecz gustu, ja akurat je bardzo lubię ;)

      Usuń
  12. Jak to jest z tymi rozmiarami spodenek ? Np. pisze że w udach jest 90 cm i ja tego nie rozumiem... Jakieś strasznie szerokie się wydają. Jak to jest mierzone ?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...