18.02.2015

Hit za grosze, czyli o kuracji do włosów z olejkiem arganowym Isana

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kuracji do włosów z olejkiem arganowym Isana, która na moich włosach sprawdza się znakomicie. Być może spodoba się również Wam. Produkt dostępny jest w Rossmannie w bardzo niskiej cenie, bo kosztuje około 5 zł. Kuracja idealnie dociąża włosy bez ich obciążenia, wygładza, nabłyszcza i zmiękcza. Stosuję ją wyjątkowo często, tak bardzo przypadła mi do gustu, że planuję zakup kolejnego opakowania. Raczej nie jest to produkt, który zregeneruje mocno zniszczone i przesuszone włosy, ale z pewnością poprawi ich wizualny wygląd. Obecnie stosuję ją w duecie z szamponami Planeta Organica.



Obietnice producenta 

Maska nawilżająca do włosów z olejkiem arganowym 150ml. Do włosów suchych i zniszczonych. Włosy suche i zniszczone wymagają intensywnej pielęgnacji. Maska nawilżająca ISANA HAIR zawiera pantenol i kompleks olejów pielęgnacyjnych – arganowego i migdałowego. Maska obficie nawilża włosy, daje im siłę i zdrowy wygląd. Aktywna formuła, w skład której wchodzą wysokowartościowe oleje szybko i głęboko wchłania się we włosy, nie obciążając ich i dając im prawidłową wilgotność. Formuła wygładza strukturę włosów suchych i zniszczonych, które uzyskują uwodzicielski połysk i przyjemnie odczuwalną sprężystość, a ponadto dają się wyraźnie łatwiej rozczesywać. Bez parabenów. Bez silikonów.






Dostępność i cena

Maskę możemy kupić w Rossmannie. Cena to 4,99 zł / 150 ml. 

Skład

Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (emolient), Glycerin (gliceryna), Isopropyl Palmitate (emolient), Propylene Glycol (humektant), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (olej ze słodkich migdałów), Cetrimonium Chloride (konserwant, działa antystatycznie), Panthenol (humektant), Quaternium-87 (antystatyk, działa podobnie jak silikony), Argania Spinosa Kernel Oil (olej arganowy), Parfum (zapach), Hexyl Cinnamal (składnik kompozycji zapachowych), Butylphenyl Methylpropional (składnik kompozycji zapachowych), Linalool (składnik kompozycji zapachowych), Citric Acid (sekwestrant, regulator pH), Sodium Citrate (sekwestrant, regulator pH), Sodium Benzoate (konserwant).

Moja opinia

Kuracja bardzo przypadła mi do gustu. Stosuję ją na zmianę z rosyjskimi produktami. W ostatnim czasie moje włosy były wyjątkowo posłuszne, ładnie się układały, były odbite u nasady, wygładzone, zmniejszyło się też ich przetłuszczanie. Konsystencja kuracji jest gęsta, zbita, idealnie nakłada się na włosy, nie spływa z nich. Produkt jest dosyć wydajny, niewielka ilość wystarczy na dokładne pokrycie włosów. Jak każdy kosmetyk do pielęgnacji stosuję ją mniej więcej od połowy długości. Nałożona wyżej może przetłuszczać włosy, a tego chciałabym uniknąć. Opakowanie to miękka tubka o pojemności 150 ml. Czasami mam problem z jej otwarciem, zwłaszcza kiedy mam mokre dłonie. Kuracja pięknie pachnie, co niewątpliwie umila czas kiedy mamy ją na włosach. Zapach jest słodki, dosyć wyrazisty, wyczuwalny przez jakiś czas. Skład całkiem w porządku jak za cenę 5 zł. Mamy w nim kilka emolientów, które nawilżają włosy, podobnie jak gliceryna i pantenol. Z ciekawych składników jest również olej ze słodkich migdałów i olej arganowy. Działanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Nie spodziewałam się, że tak bardzo polubię się z tą maską. Włosy po jej użyciu są idealnie wygładzone, zdyscyplinowane, dociążone, miękkie i błyszczące. Kuracja nie obciąża włosów. Natychmiastowo poprawia ich wygląd. Z pewnością kupię ją ponownie. Bardzo udany produkt.

Plusy:
- wygładza włosy
- dociąża
- nie obciąża
- nabłyszcza
- zmiękcza
- ułatwia rozczesywanie
- pięknie pachnie
- gęsta konsystencja
- dosyć wydajna
- tania

Minusy:
- nałożony zbyt blisko skóry głowy może przyczynić się do szybszego przetłuszczania

Ocena: 5/5

Pozdrawiam!

39 komentarzy:

  1. Zachęcona Twoją opinią, chętnie sięgnę po ten produkt :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że spodoba się Tobie tak samo jak mi :)

      Usuń
  2. Ostatnio się nad nią zastanawiałam teraz już na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tania jest, więc nawet jak się nie sprawdzi to wiele nie tracisz :)

      Usuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam, ale dopóki nie zużyję zapasów, to się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, dobrze wiedziec, chętnie ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ją lubię, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam odpowiednik z Balea i będę testować;) Jak się sprawdzi to pewnie skuszę się na Isanę, bo lepiej dostępna;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też niedawno ją kupiłam i świetnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oho! Chyba muszę kupić :D Bardzo fajny skład jak na taką tanioszkę, Isana kolejny raz zaskakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś będzie moja sasasa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielu osobom przypadła do gustu więc i ja wypróbuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. brzmi obiecujaco, tzreba wyprobowac)))

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie wpisuję ją na swoją listę zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam z tej serii szampon i też byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się jej bliżej przyznać i zaprosić do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto by pomyślał, że to Isana

    OdpowiedzUsuń
  17. Szampon taki sam jak odżywka mam i nie polubiłam się z nim. Niedawno o nim pisałam... Na odżywkę też już przez to nie mam ochoty..

    OdpowiedzUsuń
  18. Koniecznie musze wypróbowac! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuję i również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzetelna recenzja :) Wśród produktów Isany naprawdę można znaleźć wiele perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba muszę ją wypróbować, gdyż bardzo lubię niektóre spośród kosmetyków firmy isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ją na liście, zawsze zapominam kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam tego produktu bede musiała go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kupiłam zachęcona opiniami, ale u mnie szału nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Że aż taka fajna ? Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sprawdza się genialnie. Bardzo udana maska :)

      Usuń
  26. U mnie też świetnie się sprawdziła, powiedziałabym że lepsza od odżywki Garnier A&K :) a Ty co sądzisz?
    Zapraszam do mnie kosmyki-wlosow.blogspot.com, dopiero zaczynam liczę na jakieś rady :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Musze ja wyprobowac. Ostatnio zauwazlam, ze isana jest warta mojej uwagi. Nie wiem czemu ja do tej pory ignorowalam...

    Zapraszam do mnie i pozdrawiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie się na nią skusiłam i mam zamiar używać z olejkiem arganowym jako olejowanie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A jak stosujesz ten produkt, jako maska do zmywania czy produkt bez spłukiwania? Dziękuję z góry za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...