25.01.2015

Nowości w szafie

Ostatnie dni obfitowały w nowości, zarówno kosmetyczne, jak i ubraniowe. Te pierwsze pokazywałam Wam w ostatnim wpisie. Dzisiaj z kolei pokażę Wam nowości w szafie. Kilka dni temu otrzymałam przesyłkę ze sklepu Sheinside, a w niej dwie asymetryczne sukienki i spodnie z wysokim stanem. Wszystkie te rzeczy są w rozmiarze S. Druga paczka również pochodzi ze sklepu wysyłkowego - Romwe. Jest to moja pierwsza przesyłka od nich. Sklep ma bardzo podobną politykę do sklepu Sheinside, ma też podobny asortyment. Skusiłam się na białą koszulę w ptaki, która wygląda niemal identycznie jak koszula z Mango, beżowy płaszcz i granatowe spodnie z wysokim stanem. Obie przesyłki przyszły dość szybko, czekałam na nie około 2 tygodnie. Dzisiaj wyjątkowo zdjęcia robione były z lampą. Pogoda za oknem zdecydowanie nie sprzyjała ich robieniu. 

Ze sklepu Sheinside pochodzi biała, asymetryczna sukienka. Do niej dołączony był pasek z blaszką. Sukienka jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Jest ładnie uszyta, materiał jest dosyć gruby. Minusem jest bardzo duży dekolt, który ewidentnie wymaga przeróbki.




Szara sukienka również jest w rozmiarze S. Wykonana jest z cienkiego materiału, więc idealnie sprawdzi się wiosną i latem. 




Ostatnia rzecz z Sheinside to czarne spodnie z wysokim stanem. Świetnie wykonane, bardzo wygodne. Mój rozmiar to S. Jestem z nich bardzo zadowolona. 




Kolejne trzy rzeczy są ze sklepu Romwe. Koszula w ptaki od dawna mi się podobała, uwielbiam ten motyw na ubraniach. Jej rozmiar to S. W rzeczywistości jest o kilka cm węższa niż sugerują to wymiary podanie na stronie sklepu. Koszula przyszła mocno wygnieciona, jednak nie miałam najmniejszego problemu z jej wyprasowaniem. Tak jak pisałam wyżej koszula wygląda niemal identycznie jak ta z Mango



Kolejna rzecz to granatowe spodnie z wysokim stanem. Moje są w rozmiarze M. Po otwarciu paczki bałam się, że będą za małe, jednak materiał jest na tyle rozciągliwy, że pięknie dopasowują się do sylwetki. Spodnie są idealnie dopasowane. Bardzo mi się podobają. Jak widać są ciemniejsze niż na zdjęciach podglądowych. 



Ostatnia rzecz to beżowy płaszcz, z którego nie do końca jestem zadowolona. Raczej będę chciała się go pozbyć. Mój rozmiar to S. Wykonanie bez zastrzeżeń, jednak to chyba nie jest mój kolor, nie czuję się w nim dobrze. 




Jak Wam się podobają nowości?

Pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. jejku, płaszczyk jest śliczny i bardzo Ci pasuje :))
    biała sukienka wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienki śliczne :) Płaszcz również bardzo mi się podoba i wyglądasz w nim dobrze :) może jeszcze się przekonasz do niego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszczyk Ci bardzo pasuje! Zostaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się płaszcz bardzo podoba :) Ładnie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się baaardzo podoba :) Sama kiedyś chciałam coś podobnego :) Moim zdaniem ładnie w nim wyglądasz ;)

      Usuń
  5. Super wszystko. Koszula i spodnie genialne. Ale płaszczyka się nie pozbywaj, ślicznie Ci w nim!

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszula w ptaki jest śliczna. Co do płaszcza to uważam, że lepiej oddawać rzeczy, w których nie czujemy się komfortowo, nawet jeśli wszyscy mówią, że nam w nich ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta szara sukienka,szukam akurat czegoś w tym stylu i chyba kliknę :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. płaszcz jest rewelacyjny i bardzo Ci pasuje nie pozbywaj się go

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z dziewczynami, ładnie wyglądasz w tym płaszczu :) Ale jak się nie czujesz dobrze, to faktycznie, po co ma wisieć w szafie ;) Koszula też mi się podoba, lubię motyw ptaków, ale wygląda, jakby źle leżała w okolicach biustu...
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam te same spodnie :) Gdy zamawiałam też się bałam, że mogą być za małe, jednak materiał jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...