04.01.2015

Czas podsumowań, czyli o roku 2014

Kilka dni temu przywitaliśmy nowy rok. Sama nie wiem kiedy zleciało tych 365 dni ubiegłego. 2014 był rokiem trudnym, wymagającym, ale dającym też mnóstwo radości, satysfakcji. Dla mnie był przede wszystkim ciężki pod względem zdrowotnym. Liczę, że wszystko co złe już za mną i teraz czekają mnie tylko same pozytywne chwile. 

Blog w 2014 roku nie tętnił tak życiem jak dawniej, z prostej przyczyny - większość mojego czasu poświęcałam córce, która w listopadzie skończyła roczek. Mimo to starałam się wygospodarować też trochę czasu na swoje przyjemności. Tworząc ten wpis zdałam sobie sprawę z tego, że zupełnie zapomniałam o trzeciej rocznicy bloga, która miała miejsce 9 grudnia

W ciągu ostatniego roku zamieściłam 64 wpisy na blogu. Aktualnie jest tutaj 1818 obserwatorów, dotychczas pojawiło się 14233 komentarzy, a 757 osób polubiło mój profil na fb

Najczęściej odwiedzane wpisy:
5. Styczniowe włosy, czyli o ich aktualnej pielęgnacji





Amelia




Wszystkiego dobrego w 2015!

Pozdrawiam!

38 komentarzy:

  1. Powodzenia w dalszym tworzeniu bloga :)) Mnóstwa pomysłów i ich realizacji :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna mama z piękną córką :-)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną masz tą córeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka córcia już duża! I podobna do mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak! Czas leci jak szalony :) Większość osób twierdzi, że jest podobna do męża :P

      Usuń
  5. Przepiękne jesteście dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym pisaniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ śliczna jest ta Twoja córeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja córeczka jest urocza, ma rozbrajający uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma, ma :)) Bardzo wesoła jest, niewątpliwie ma to po mnie :)))

      Usuń
  9. Przy takim maluszku i o rocznicy można zapomnieć. Gratuluję, i córci, i trzecich urodzin bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię Twoje zdjęcia. Są takie czyste. A córka słodzizna!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale córcia podobna do mamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Każdy mi wmawia, że jest podobna do męża, więc już sama nie wiem ;)

      Usuń
  12. Córcia prześliczna :)
    Życzę powrotu do pełnego zdrowia :)
    Powiem Ci coś jeszcze - obserwuję Ci od dawna (choć nieoficjalnie) i muszę Ci powiedzieć, że nic a nic się nie zestarzałaś, o! :D Kolejny rok minął, ale po Tobie tego zupełnie nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Hehe, cóż za oryginalny komplement :))

      Usuń
  13. Śliczną masz tą córcię ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale kochana dziewczynka :)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga życzę :)
    Mój blog - wróciłam po trzymiesięcznej nieobecności. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dzięki :* Jeszcze żeby skórę głowy okiełznać to już w ogóle będzie idealnie :)

      Usuń
  16. Corka przesliczna i imie wybralas bardzo ladne)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby Nowy Rok przyniósł same cudowne chwile!!

    Pozdrawiam, Ewela :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie podsumowania:) Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne podsumowanie! Trzy lata blogowania - ładna rocznica!

    Amelka jest urocza. Pozdrowienia dla Was obu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowną masz córcię, ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...