07.12.2014

Z cyklu nowości: Rimmel + DDD

Kilka dni temu zapukał do mnie listonosz z przesyłką od marki Rimmel, a w niej trzy nowości - nawilżające pomadki w kredce Lasting Finish Colour Rush. Cała paleta zawiera 8 odcieni, a ich cena to około 23zł/2,5g. Sama aplikacja jest niesamowicie prosta i przyjemna, szminka przyjemnie sunie po ustach pozostawiając je nawilżone i miękkie. Z pewnością jest to produkt którym nie zrobimy sobie krzywdy. Jest to idealna opcja dla osób, które lubią soczyste, intensywne odcienie, a które nie mają wprawy w ich nakładaniu. Moje kolory to 100 Give Me a Cuddle, 130 I Want Candy! i 500 The Redder, The Better





Przy okazji pochwalę się moimi mini zdobyczami z Dnia Darmowej Dostawy. Zakupy zrobiłam w dwóch sklepach - Ladymakeup i Mazidelka.pl. W pierwszym sklepie do koszyka wrzuciłam dwa cienie Miyo OMG! Eyeshadows - 07 Chocolate i 08 Coffee. Za całość zapłaciłam 11.98 zł. W drugim sklepie skusiłam się na zakup szamponu Planeta Organica Tybetańskiego Objętość i Siła, który kosztował 12,99 zł. Koniecznie zajrzyjcie na stronę sklepu, bo ceny kosmetyków rosyjskich są bardzo niskie w stosunku do innych sklepów z podobnym asortymentem. Niestety w DDD sporo produktów na które miałam chęć była już niedostępna, dlatego skusiłam się tylko na jeden produkt. 



Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci, do mnie paczka z DDD jeszcze nie doszła. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taką kredkę ale z Clinique i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kredki do ust :) 100 i 130 do mnie przemawiają. Niestety moje zamowienia z DDD jeszcze nie dotarły :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te kredeczki Rimmela ! Kolor o nr 100 najbardziej do mnie przemawia chociaż...130 też jest niczego sobie...:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie malutkie i przyjemne zakupy :D widać, że są przemyślane i nie :popłynełaś" na promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rimmela z chęcią kiedyś wypróbuję, jak skończę kredkę z Astora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne są te kredeczki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam pomadki w takiej formie. Korzystając z DDD zamówiłam właśnie Rimmela i Revlona ;)
    Właśnie używam tego szamponu tybetańskiego i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorek 130 mi się podoba, Chociaż ten cieplejszy róż też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam te kolorki i jestem na etapie testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...