13.12.2014

Nowości w szafie

Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna przesyłka ze sklepu Sheinside a w niej sweter w azteckie wzory, szary płaszcz i zimowa, czarna kurtka. Pogoda za oknem nie sprzyja robieniu zdjęć, stąd też ich kiepska jakość. Marzę o lepszym sprzęcie, może kiedyś to marzenie uda mi się zrealizować.

Sweter jest w rozmiarze uniwersalnym. Myślę, że będzie idealny dla dziewczyn noszących rozmiar S/M. Na mnie jest odrobinę za szeroki i za długi. Wykonanie bez zarzutów, jednak nie do końca podoba mi się jak na mnie leży.




Szary płaszcz jest w rozmiarze S. Bardzo klasyczny, pasujący do wielu stylizacji. Brakowało czegoś takiego w mojej szafie. Płaszcz jest średniej grubości. Sprawdzi się jesienią i wczesną wiosną. 





Kurtka jest w rozmiarze M. Jest bardzo dobrze wykonana, ciepła, z pięknym, futrzanym obszyciem. Nie posiada kaptura, więc chyba będę zmuszona zainwestować w czapkę, których szczerze nie znoszę. Zdjęcia nie oddają jej uroku. Na żywo jest o wiele ładniejsza. 




Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie jest o kilka cm krótszy, wyglądałby wtedy zdecydowanie lepiej.

      Usuń
  2. Wszystko super, ale płaszcz najbardziej przypadł mi do gustu! Piękny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Długo się na taki czaiłam, aż w końcu zdecydowałam się na ten z Sheinside.

      Usuń
  3. ...ten pierwszy sweterek śliczny i uroczy. Ostatnio szukałam takiego.
    <3 uwielbiam te Twoje stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd spodnie, które masz na sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miss Anna, kupiłam je w bezfirmowym sklepie.

      Usuń
  5. Taki płaszczyk by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Płaszcz i sweterek bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy sweterek jest bardzo uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie idzie do mnie ta kurtka. Nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aztecki sweterek i kurtka super! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak sweter tego typu jest za szeroki to dobrze założyć pasek i będzie to inaczej wyglądać i też fajnie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tym sweterku, jest idealny!!❤

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...