19.12.2014

Nowości kosmetyczne (Rossmann, Ecolore) i ubraniowe (New Yorker)

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam nowości, które przywędrowały do mnie za sprawą marki Rossmann jak i Ecolore z okazji zbliżających się świąt. Rossmann jak zawsze zadbał, żeby w paczce oprócz kosmetycznych podarunków znalazły się smakołyki, a także gadżety do domu. Pani Monika po raz kolejny sprawiła mi ogromną radość. Czuję się rozpieszczona do granic możliwości :) Zawartość paczki była dla mnie niespodzianką, więc tym bardziej ciekawiło mnie co kryje jej środek. 

W paczce znalazły się 3 produkty do pielęgnacji - żel pod prysznic Isana z ekstraktem z wanilii, roślinne mydełko Alterra o zapachu drzewa sandałowego i kuracja do włosów Isana z olejkiem arganowym. Dostałam również herbatę Kings Crown rooibos karmel, mieszankę nerkowców i żurawiny Bleib gesund, migdały enerBio, białą czekoladę z miodem, migdałami i nugatem Das Exquisite - istna rozpusta dla podniebienia :) Z domowych gadżetów otrzymałam odświeżacz powietrza Domol o zapachu palmy kokosowej i drzewa sandałowego. 


Ecolore - nowa, polska marka kosmetyków mineralnych przesłała mi dwa produkty z ich asortymentu. W paczce znalazł się cień Lavender Dream No. 013 i przepiękny róż Peach Nectar No. 203. Kosmetyki tej marki dostępne są na stronie ecobelle.pl




W weekend wybrałam się w poszukiwaniu spodni z wyższym stanem, które od dawna chodziły mi po głowie. Spodnie o takim kroju są na tyle uniwersalne, że nadają się do różnych typów sylwetki. Osobom o większych kształtach pięknie maskują niedoskonałości, a szczupłym idealnie podkreślają kształty. Skusiłam się na dwie pary w New Yorkerze, każda z nich kosztowała 79,95 zł. Pierwsze spodnie FB Sister są w rozmiarze 26, drugie Amisu w rozmiarze 32. 



Pozdrawiam! 

20 komentarzy:

  1. Fajne te spodnie-niby takie zwykłe, a brakuje ich w mojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co to za buty? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupione w bezfirmowym sklepie kilka lat temu ;) Zwykłe, czarne czółenka.

      Usuń
  3. ekstra spodnie, chciałabym mieć takie z [podwyższonym stanem, super są.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te pierwsze spodnie mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę paczki:) a spodnie całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jesteś zgrabna:) gratuluję paczki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te nowości :) Spodnie ekstra, obydwie pary :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten żel bałwankowy ale nie zachwyca, jest ok ale bez szału

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę paczki od Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urocze jest to opakowanie żelu z bałwankiem :), a spodnie fajne, aż normalnie chciałabym je przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wielki szacun za taką figurę po ciąży! Jesteś niesamowicie zgrabna :O

    OdpowiedzUsuń
  12. nie potrafię noisć spodni z wyzszym stanem :) mam szerokie biodra i bardzo wąską talie wiec nie znalażłam jak dotąd wygodnych w tym fasonie ;) bo albo obcieraja kosci biodrowe ale sa dobre w pasie alebo biodra idealnie i pas fruwa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham spodnie z podwyższonym stanem! Dobrze wiedziec, że w New Yorkerze można takie kupic w dosc przystępnej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Herbatka z Rossmanna wygląda smacznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...