27.12.2014

Dwie sukienki i sweter, czyli o przesyłce z Sheinside

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwie sukienki i sweter z Sheinside, które miały przyjść do mnie razem z ubraniami, które prezentowałam Wam w ostatnim wpisie. Jako, że zamówienie było dosyć spore, więc przesyłka była podzielona na dwie części. 

Bordowa sukienka jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Wykonana jest z dość grubego materiału, który niestety jest ciężki w prasowaniu. Ładnie układa się na ciele i jest odpowiedniej dla mnie długości. Spodobała mi się od razu odkąd pojawiła się na stronie sklepu. 





Kolejna sukienka jest w rozmiarze uniwersalnym. Będzie idealna dla osób noszących rozmiar XS/S. Wykonana jest z cienkiego, prążkowanego materiału. Jakość przeciętna.




Ostatnia rzecz to szary sweter. Mój jest w rozmiarze M, jednak w rzeczywistości odpowiada rozmiarowi XS/S. Dobrze wykonany, ciepły, idealny na zimę. Bardzo przypadł mi do gustu. 




Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna ta bordowa sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rewelacyjną figurę więc wszystko wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wyglądasz we wszystkim prześlicznie :)

      Usuń
  4. Uwielbiam takie cieplutkie sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie sukienki są świetne, super sweter.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w pierwszej sukience. Ja własnie wolę takie luźne. Pięknie się w niej prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. druga sukienka zdecydowanie bardziej mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona sukienka podbiła moje serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zakupy, pierwsza sukienka wygląda na Tobie po prostu pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta pierwsza sukienka i sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bordowa sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bordowa sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza sukienka świetna. ;) Bardzo ładnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna pierwsza sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie ciuszki fajne, ale sweterek najlepszy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bordowa sukienka jest strasznie fajna ! oryginalna :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Sweterek zdecydowanie trafił w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...