11.11.2014

Zakupy, przesyłki, czyli o nowościach kosmetycznych

Dzisiaj przychodzę do Was z nowościami kosmetycznymi z ostatnich dwóch miesięcy. Skusiłam się na zamówienie kilku rosyjskich produktów ze sklepu Skarby Syberii. Zachęciły mnie niskie ceny i informacja zamieszczona na fb o gratisach, które miały zostać dołączone do paczki. Niestety w mojej paczce nie znalazło się nic poza zamówionymi przeze mnie produktami. Sprawa została wyjaśniona i w ramach zaistniałej sytuacji miałam otrzymać voucher na 10 zł do wykorzystania przy kolejnych zamówieniach. Do dnia dzisiejszego jednak nic nie zostało mi przyznane. Sklep nie zrobił na mnie dobrego wrażenia za lekceważący stosunek do klienta.

Wracając do tematu skusiłam się na zakup szamponu do włosów suchych Natura Siberica objętość i nawilżenie. Szampon miałam okazję testować wcześniej, bardzo go lubiłam. Z kolei balsam z tej samej serii jest dla mnie nowością. Nowością jest też krem na dzień Receptury Babuszki Agafii przedłużenie młodości i szampon dermatologiczny do włosów tłustych. Ten drugi zdążyłam już przetestować. Ostatnio mam problem z włosami, które to przetłuszczają się w zaskakująco szybkim tempie. Jednego dnia umyte tym samym szamponem wyglądają genialnie, innego wyglądają jakby były nieświeże tuż po wyschnięciu. 


Pewnie każda z Was słyszała o trwającej obecnie (10.11.2014-19.11.2014) promocji na kolorówkę w Rossmannie  - kupując jeden kosmetyk drugi dostaje się gratis (tańszy lub w tej samej cenie). Ja skusiłam się na zakup czterech produktów. Do koszyka wrzuciłam matowy bronzer Lovely, cień Manhattan w kolorze 95R Mad Maroon, pomadkę Eveline Aqua Platinum 478 i tusz Eveline Volume Celebrities. Za całość zapłaciłam 30,98 zł. Cień Manhattan jest mi dobrze znany, od dawna służy mi w codziennym makijażu. Jest matowy, dobrze napigmentowany, miękki, bardzo łatwo się z nim pracuje. Pomadka Eveline również nie jest dla mnie nowością. Uwielbiam sięgać po nią na co dzień. Ma piękny kolor i ciekawe wykończenie. 


Będąc w Naturze kupiłam szampon przeciwłupieżowy NaturVital. Pierwsze próby zakończyły się sukcesem. Skóra głowy po jego użyciu jest nawilżona i ukojona. W Rossmannie kupiłam kremowy żel pod prysznic z leczniczymi olejkami Isana Med


Pozdrawiam! 

29 komentarzy:

  1. Puder brązujący z Lovely wygląda bardzo fajnie, muszę się mu przyjrzeć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że równie fajnie będzie wyglądać na twarzy :) Mój bronzer z Debby dobija dna, więc na dniach rozpracuję Lovely :)

      Usuń
  2. Brakuje mi często rosyjskich kosmetyków, ale wiem, że podczas mojego pobytu w Polsce, na pewno nadrobię wszelkie braki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłam w Ross i nie wybieram się - rozsądku wygraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam :)) Ja jak zwykle bywa przy takich promocjach nie mogłam przejść obojętnie. Tłumaczę się tym, że za jakiś czas i tak kupiłabym cień i pomadkę, bo stale ich używam, a teraz dodatkowo mam dwa produkty gratis - i jak tu nie skorzystać :)

      Usuń
  4. Szkoda ze zawiodlas sie na Skarbach Syberii ;-( nowosci bardzo fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również skorzystałam z tej promocji z gratisami na Skarby Syberii i to w ostatni dzień trwania promocji. W sumie pierwszy raz zamawiałam z tego sklepu, ale dostałam 4 gratisy :) Mam jednak inne pytanie... Kiedyś stosowałam ten szampon Objętość i nawilżenie(ponad rok temu) i teraz zamówiłam go ponownie. Wcześniej był w typowo zielonym opakowaniu, teraz to zupełnie inny kolor. Zmienił się także zapach i konsystencja produktu. Co do składu- nie wiem, bo nie mam zdjęć ani butelki tamtego szamponu. Zastanawiam się, czy zmieniono w tym produkcie aż tak wiele, czy może przesłano mi niewłaściwy produkt? Dodam, że nie jestem zadowolona z tej wersji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może dostałaś moje gratisy, żart :P Słusznie zauważyłaś, bo produkty NS zmieniły składy. Niestety była to zmiana na gorsze. Ja nie mam porównania, bo akurat tej serii przed zmianą składu nie miałam. Tutaj masz więcej informacji na ten temat http://ciasteczkowy.blogspot.com/2013/12/natura-siberica-zmiany-skadow-na-gorsze.html

      Usuń
  6. Lubię ten tusz z Eveline :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj użyłam go po raz pierwszy i jestem pewna, że się polubimy - pięknie wydłużył i podkręcił rzęsy.

      Usuń
  7. Ja zrobilam zakupy w skarbach syberii, nie wiedząc o gratisach i otrzymałam białą glinkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli chodzi o SkarbySyberi to dobrze przepatrz swoje konto, w zakładce TWOJE KUPONY powinien być voucher, mi przyznali bez właściwie narzekań z mojej strony za zwłokę z przesyłką z ich strony więc dziwnym jest dla mnie, że nie dostałaś nic za ten brak gratisów :>

    OdpowiedzUsuń
  9. A to ciekawa sytuacja z tym sklepem. Do tej pory slyszalam o nim same pozyywne opinie i zachwyty :)i jak tak patrze na kolejne dzis zakupy rossmannowe, to dochodze do wniosku, ze sama musze sie jednak wybrac ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. od jakiegoś czasu czaję się na tusz Eveline Volume Celebrities ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zamówiłam szampony i odżywki na stronie skarby Syberii i nie zawiodłam się. Dostałam tyle gratisów ile mi przysługiwało z kwoty zamówienia. Pierwsze zamówienie i sklep zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie. Też skusiłam się na promocję w ross, tyle tylko że kupiłam dwa produkty za 30,99.

    OdpowiedzUsuń
  12. O ten żel mnie zaciekawił ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam go kilka razy, całkiem przyjemnie nawilża skórę. Jedyne co może przeszkadzać to brak piany, żel praktycznie w ogóle się nie pieni.

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe zakupy. O sklepie skarby Syberii jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam szampon NS, mi nie przypadł zupełnie do gustu. Za to tusz Eveline bardzo lubię :)
    Ja w rossmannie nie mogłam się na nic zdecydować i wyszłam z niczym :C Portfel odetchnął z ulgą :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ten szampon NaturVital. Z tej firmy kocham maskę aloesową.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dużo ciekawych nowości. Muszę przyznać, że nie miałam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nowości. Puder brązujący Lovely wygląda kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  18. tusze eveline są super, odkąd je odkryłam nie kupuje już tych z loreala

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne nowości, uwielbiam ten tusz od Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice Blog! Would you like to follow each other?
    Check out my blog and facebook page:
    www.wajihaslifediary.blogspot.com
    https://www.facebook.com/profile.php?id=337766586400230&fref=ts
    Instagram: Wajiha_Shakeel_Ahmed

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...