24.11.2014

Nowości ubraniowe w kilku zestawach

Dziś chciałabym pokazać Wam nowości ze sklepu Sheinside, które przywędrowały do mnie kilka dni temu. Od dłuższego czasu przymierzałam się do zakupu włochatego swetra, który jest bez wątpienia hitem tegorocznej jesieni i zimy. Ciepły, otulający, pasujący do wielu stylizacji. Mój jest w rozmiarze uniwersalnym. Sweter jest dobry gatunkowo. Jego minusem jest to, że jest dość szeroki w ramionach. Będzie on idealny dla dziewczyn noszących rozmiar M. Dresowa spódnica również od dawna widniała na mojej liście życzeń. Ta z Sheinside spodobała mi się jak tylko pojawiła się na stronie sklepu. Bardzo dobrze wykonana, z porządnej jakości materiału. Kolejna rzecz to biała, szyfonowa koszula. Mój rozmiar to S. Koszula jest asymetryczna, jej tył jest nieco dłuższy niż przód. Ostatnia rzecz to granatowa kurtka, z której również jestem zadowolona. Kurtka jest świetnie wykonana, ciepła, z pewnością posłuży mi tegorocznej zimy. Kaptur w całości ocieplany kożuszkiem. 

Spódnica jest w rozmiarze S, leży idealnie. Jest dość krótka (mam około 160 cm), u mnie przykrywa to, co przykryć powinna. Dla wyższych dziewczyn może okazać się za krótka. Uszyta jest z pełnego koła. Materiał jest sztywny, przez co spódnica bardzo ładnie wygląda na ciele. 





Sweter jest w rozmiarze uniwersalny. Bardzo ładnie uszyty, ciepły i miły w dotyku. Będzie idealny dla dziewczyn noszących rozmiar M. 




Koszula jest w rozmiarze S, pasuje idealnie. Bardzo dobrze wykonana. Z tyłu zapinana na guziki. Asymetryczna. 




Ostatnia rzecz to granatowa kurtka. Bardzo jestem z niej zadowolona. Świetnie wykonana, ciepła. Kaptur w całości ocieplany kożuszkiem. Kurtka posiada dodatkowy pasek, jednak bez niego wygląda o wiele korzystniej. Kaptur możemy zapiąć na dwa sposoby, przy drugim tworzy nam się coś w rodzaju daszku przeciwdeszczowego, genialna opcja! 





Na sobie również mam:
Ramoneskę Sheinside
Torebkę Bagitali (sh)
Spodnie woskowane Miss Anna
Botki Mannika

Pozdrawiam!

31 komentarzy:

  1. Uwielbiam rozkloszowane kiecorki, ale ta faktycznie krótka. Też mam 160, ale w tejże miałambym porblem czy iść do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pracy jak najbardziej ok, do pracy też nie założyłabym spódnicy o takiej długości :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem z niego zadowolona. Będzie idealny na zimę <3

      Usuń
    2. Zamówiłam :D tylko, że w polskim sklepie internetowym - jakoś nie mogę się przełamać i zamówić na sheinside

      Usuń
  3. Mam ten sweterek tylko w szarym kolorze :) uwaga dla wyższych dziewczyn: rękawy sięgają jakoś do połowy długości między łokciem a nadgarstkiem, trzeba podwijać ; ) aż się zdziwiłam, jak to wygląda u Ciebie :) spódniczka ładna, ale cóż... ta długość. Kurtka wygląda na bardzo porządną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna spodnica,ale dla mnie bylaby za krotka:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka jest rewelacyjna, nie spodziewałabym się, że można taką znaleźć u chińczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. sweterek piękny :) mnie ostatnio coś nachodzi na takie typowo świąteczne, np. z reniferem ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Biały sweterek wymiata, skład moje serducho :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka baaardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  10. a skąd buty z 3 zdj ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w bezfirmowym sklepie, są firmy Mannika. Identyczne można znaleźć na all. Kosztowały mnie około 65 zł.

      Usuń
  11. Sweterek jest prześliczny!! Muszę się w taki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tej spódniczce! normalnie rewelacja :> moją uwagę przykuły też te świetne botki, super wyglądają

    zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Urzekła mnie spódniczka i spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki rozmiar zamówiłaś tej kurtki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam rozmiar S i jest dość mocno obcisła. Mogłam skusić się na M, ale bałam się że ta z kolei będzie za szeroka.

      Usuń
    2. a nie uwiera Cię w rękawach?

      Usuń
  15. Kurtka, sweter i spódniczka śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podoba mi się kurtka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajnie połączyłaś ten puchaty sweter ze spódnicą

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy zestaw zaburza proporcje. Sweter ze spodniami wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Puszysty sweterek <3
    Miłego weekendu!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...