13.10.2014

Paczka niespodzianka od Rossmanna

W piątek odwiedził mnie kurier z paczką od marki Rossmann, której zawartość była dla mnie niespodzianką. Rossmann jak zwykle powalił na kolana swoją hojnością. Oprócz zestawu 5 kosmetyków Wellness&Beauty w paczce znalazłam zestaw do wykonania body wrappingu w zaciszu własnego mieszkania. Strasznie jestem ciekawa efektów. Otrzymałam również maskę do rąk z masłem shea i olejkiem migdałowym For Your Beauty, herbatę ziołową z imbirem i trawą cytrynową oraz folię spożywczą Rubin, a jako spersonalizowany podarunek ulubiony samoopalacz w spreju SunOzon i białą czekoladę Exquisite  z miodem, migdałami i nugatem. Bardzo miłym gestem była dołączona karteczka. Pani Monika po raz kolejny wywołała uśmiech na twarzy. Dziękuję :) 











Niemal wszystkie produkty są dla mnie nowościami, więc tym bardziej miło będzie mi je testować. 

Które produkty ciekawią Was najbardziej? 

Pozdrawiam! 

24 komentarze:

  1. Ale świetna niespodzianka :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawartość paczuszki jest baaaardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ niespodzianka, genialnie to zrobili :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno bardzo przyjemnie jest dostawać takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super! Najbardziej podoba mi się chyba to pudełko :D Daj znać, czy herbatka jest dobra, szukam nowych smaków, ale boję się takich udziwnień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paczuszka! I czekoladka- mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Wellness&Beauty bardzo lubię, więc może i Tobie przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczucha :) Bardzo polubiłam olejki z Wellness&Beauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała paczka! zdecydowanie kuszą mnie produkty Wellness & Beauty, nie wiedziałam nawet, że mają olejek pod prysznic, zapewne się skuszę na niego przy następnej wizycie w Ross :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaintrygowała mnie maska do rąk:) Mam nadzieję, że niebawem wejdzie do stałej oferty Rossmanna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też dostałam i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. olejek do kąpieli sezamowy z powodzeniem możesz używać na włosy. Zawiera olej z krokosza, słonecznikowy i sezamowy. Do tego przepięknie pachnie prawdziwą wanilią. Peelingi z wellness&beauty wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja to bym podkradła te z Wellness& Beauty :)

    http://zdrowotnieiradosnie.blogspot.com/2014/10/recenzja-pyn-do-demakijazu-oczu-nivea.html - zapraszam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tej maski do rąk. Daj znać, jak jej działanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. najbardziej ciekawi mnie maska do rąk :) Zestaw do body wrappingu -ach powracają wspomnienia z pracowni na studiach :) Chyba muszę sobie sprawić i zrobić jakąś fajny peeling z kawą mieloną :)

    Tymczasem zapraszam na recenzję paletki makeup revolution INONIC3 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny zestaw, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...