03.10.2014

Nowości ubraniowe, czyli o przesyłce z Sheinside

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać cztery nowości z Sheinside, które otrzymałam kilka dni temu. Paczka szła do mnie bardzo szybko, bo zaledwie kilka dni. Przyszedł do mnie czarny płaszcz, który niedawno pojawił się na stronie sklepu. Świetnie sprawdzi się na zimniejszą jesień i niezbyt mroźną zimę. Wykonanie bez zastrzeżeń. Najładniej wygląda z obszyciem, które możemy odpiąć. Bez niego nie jest już tak efektowny. Kamizelka bardzo przypadła mi do gustu. Planuję nosić ją na skórzaną ramoneskę w chłodniejsze dni. Kolejna rzecz to szary sweter. Jest w porządku, choć jakość jest przeciętna. Fajnie sprawdzi się w codziennych, luźniejszych stylizacjach. Ostatnia rzecz to biała marynarka, na którą czaiłam się od dłuższego czasu. Na zdjęciach wyglądała ciekawiej, na żywo nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Jest przyzwoicie uszyta, ale materiał nie do końca mi odpowiada, dość mocno się gniecie. 

Płaszcz jest w rozmiarze S. Pasuje na mnie idealnie. Wykonanie bez zastrzeżeń. Jest bardzo ładnie uszyty. Kołnierz możemy odpiąć, choć najładniej wygląda z nim. Szkoda tylko, że nie jest dłuższy, idealnie byłoby gdyby sięgał do połowy uda. 




Kamizelka jest w rozmiarze S. Bardzo ładnie prezentuje się na żywo. Wewnątrz na całości ocieplana kożuszkiem, więc jest ciepła.




Kolejna rzecz to szary sweter. Mój jest w rozmiarze M. Żałuję, że nie wzięłam mniejszego rozmiaru, bo ten jest luźny. Jakość przeciętna. Materiał jest mocno rozciągliwy. Na rękawach ma ciekawą aplikację. Świetnie sprawdzi się w codziennych, niezobowiązujący stylizacjach.



Ostatnia rzecz to biała marynarka. Mój rozmiar to S. Marynarka jest dobrze uszyta. Ładnie wygląda na żywo, ale materiał jest przeciętny, dość mocno się gniecie. 



Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Płaszcz faktycznie wygląda świetnie :) Reszta też nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądasz w tym płaszczu i kamizelce ;) Biała marynarka też prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. marynarka mnie zaciekawiła, fajna

    OdpowiedzUsuń
  4. Kamizelka i sweter super! Bardzo Ci w nich ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko mi się podoba, zwłaszcza płaszcz, choć faktycznie jeszcze lepiej wyglądałby jakby był dłuższy. Kamizelka boska!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szary sweterek bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie ciuszki są fajne ale marynarka najbardziej wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzeczka i żakiet podobają mi się najbardziej, masz śliczne włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Kamizelka to w sumie mogłaby być płaszczykiem, ale i tak wygląda fajnie. Płaszczyk super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się kamizelka :) Ja kilka dni temu odebrałam swoją pierwszą paczkę z sheinside, a w niej czerwona sukienka i kożuszek, wszystko pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna przesyłla :) Podoba mi się zwłaszcza ten pierwszy płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko mi się podoba :)
    a poza tym masz piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne <3 i zgadzam się z autorką komentarza wyżej, że ma Pani piękne włosy :)
    czy za przesyłkę z sheinside płaci się cło? i ile wynosi czas oczekiwania?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie bardzo podoba się kamizelka, wygląda na ciepłą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi najbardziej się podoba płaszczyk z pierwszego zdjęcia :) Reszta nie w moim guście ale bardzo ładnie wyglądasz :)

    jakdbam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne ubrania a do nich warto skorzystać z manicure przygotowanego specjalnie na jesień. Czarny płaszczyk oraz biała kamizelka jak dla mnie są rewelacyjne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...