09.10.2014

Lumpeksowe zdobycze + wyniki konkursu Wellness&Beauty

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma nowościami, które kupiłam na wtorkowej dostawie w lumpeksie. Znalazłam kilka par spodni za niewielkie pieniądze, wszystkie z nich w stanie idealnym. Kupiłam też sweter F&F, który spodobał mi się ze względu na aplikację na ramionach. Poza tym udało mi się znaleźć parę rzeczy dla córci. 


Spodnie New Look 10 zł


Spodnie George 56 zł


Spodnie H&M 9 zł


Spodnie New Look 27 zł 


Sweter F&F 7 zł


Sweterek George 9 zł (dla córki)


Sukienka Disney 14 zł (dla córki)


Bluzka Disney 4 zł 



Chciałabym też ogłosić wyniki konkursu organizowanego wraz z marką Rossmann, który ufundował dla wygranej osoby 5 kosmetyków niespodzianek. Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia! 

Zestaw nagród trafia do ... nika88. Po raz kolejny rozwaliłaś system! Gratuluję :) 

"Gdybym miała możliwość stworzenia swojego wymarzonego kosmetyku dla marki Wellness&Beauty byłaby to świeca do ciała i masażu. Już wyjaśniam co mam na myśli. Palenie świec i wosków zapachowych jest szalenie modne, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym. Świeca do ciała i masażu nie tylko zapewniłaby piękny zapach w pomieszczeniu (łazience czy sypialni), ale także miałaby właściwości pielęgnacyjne. Zasada jest taka. Przed kąpielą czy prysznicem odpalamy świecę, a w czasie gdy my pluskamy się w wodzie w powietrzu roznosi się piękny zapach. Z roztopionego wosku uwalniają się bowiem aromatyczne nuty słodkich migdałów pomieszanych z kokosem, a to wszystko dzięki naturalnej bazie jaką jest olej kokosowy+masło shea z dodatkiem oleju ze słodkich migdałów. W składzie świecy znajduje się dodatkowo nutka piżma i drzewa sandałowego. Zapach typowo jesienny, idealny na długie wieczory, a takie przecież mamy teraz za oknem. Po zakończonej kąpieli możemy nabrać sobie roztopiony ‘wosk’ i nałożyć go na ciało. Roztopiona baza świecy zapewnia głębokie nawilżenie skóry i świetnie sprawdza się przy dłuższym masażu. Myślę, że taka świeca idealnie komponowałaby się z pozostałymi nowościami Wellness&Beauty.

Poproszę Cię o maila (beautyhairandfashion@wp.pl) z danymi do wysyłki.

Pozdrawiam!

26 komentarzy:

  1. piękne nowości, udało Ci się upolować perełki :)
    gratulacje dla Moniki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Całkiem sporo fajnych spodni było. Kupiłam jeszcze grube, ocieplane legginsy, ale zapomniałam o nich jak robiłam zdjęcia.

      Usuń
  2. ciuchy jak zwykle świetne!
    gratulacje! ja jedną taką swiecę do masażu posiada, ale jeszcze jej nie uzywałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak? Chętnie wypróbowałabym coś takiego. Byłaby idealna na jesienne i zimowe wieczory <3

      Usuń
  3. dla maluszków śliczne są te ciuchy w lumpkach i niekoniecznie różowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mojej prawie 11 miesięcznej córy aż tak dużo rzeczy nie było, ale dla niemowlaków widziałam mnóstwo pięknych rzeczy <3

      Usuń
  4. Podobają mi się spodnie H&M oraz sweterek F&F :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie leżą, mimo że są z działu dziecięcego :) Takie w sumie zwykłe, czarne rurki, brakowało mi takich w szafie.

      Usuń
  5. Sweter F&F <3 ciuszki dla córeczki też świetne:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne spodnie upolowałaś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie i sweterek świetne;)
    A ubranka dla Niuni takie duże, a dopiero pisałaś, że urodziłaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko leci ... Za kilka dni skończy 11 miesięcy :)

      Usuń
  8. Ale świetne spodnie upolowałaś, bardzo w moim stylu. Sama muszę się wybrać do lumpeksu na łowy właśnie w poszukiwaniu jakichś jeansów i innych spodni. Dla córci również super rzeczy udało Ci się kupić, ten sweterek z George jest przeuroczy. :)
    Cieszę się bardzo z wygranej i ślicznie dziękuję :* Zaraz piszę wiadomość z adresem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gratuluję. Wszystkie ubrania bardzo mi się podobają. nie mam niestety szczęścia w lumpeksach .

      Usuń
  9. Same świetne rzeczy. Szkoda, że ja nie mam w okolicy takiego świetnego lumpka :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa ja mam całą mase rzeczy z lumpeksu do pokazania. Spodnie czarne masz cudne! A co do dziecięcych ubranek nigdzie nie znajdziesz fajniejszych rzeczy niż w sh. Chodzę regularnie na dni po "1zł" i wybieram siostrzenicom dosłownie perełki jak lacoste, ralph lauren, itp ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy byłam na "wszystko po 1 zł" ale niestety nic ciekawego już ciekawego nie zostawało :/

      Usuń
  11. kurcze a ja nigdy spodni w ciuchu nie mogę znaleźć - albo są wielkie, albo są o wiele za długie. Rzeczy dla córci piękne :) Sama zawsze idę najpierw na dział dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty jak zawsze znajdziesz coś ciekawego w lumpkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle pięknych spodni w takich cenach, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne spodnie! I to w jakiej cenie :) Ja też często trafiam na prawdziwe perełki, ale np. sukienki czy sweterki, spodnie rzadziej.

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie można znalesc taki ciucholand? U mnie w mieście ceny w lumpkach są straszne...

    OdpowiedzUsuń
  16. Super lumpeksowe zdobycze :) Zwlaszcza ten sweter z F&F !!! :)
    Co zas do wygranej w konkursie: piekny opis, jednak takie swiece do masazu mozna kupic, faktycznie sa niesamowite

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ciuchy upolowalas, te jasne jeansy z dziurami chętnie widzialabym w swojej szafie :) A ciuchy dla corci urocze :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...