26.10.2014

Cztery razy tak, czyli o nowościach z Sheinside

Ostatnimi czasy mało mnie w blogosferze. Na szczęście powoli wychodzę na prostą, mam nadzieję że przełoży się to na większą ilość wpisów na blogu. Kilka dni temu przyszła do mnie kolejna paczka z ubraniami ze sklepu Sheinside. Jak widać niemal wszystkie rzeczy zamówione z myślą o jesieni i zimie. Ciepłych ubrań w mojej szafie nie jest dużo, zdecydowaną większość stanowią rzeczy na lato. Pierwszą rzeczą na którą się skusiłam jest parka, która całkiem niedawno pojawiła się na stronie sklepu. Od dłuższego czasu szukam idealnej parki, którą będę mogła nosić na co dzień do luźnych stylizacji. Na stronie spodobało mi się ich kilka, ale tylko ta miała odpowiednie dla mnie wymiary. Niemal wszystkie kurtki z Sheinside są zbyt szerokie w biuście. Ta jest w rozmiarze S, pasuje na mnie idealnie. Świetnie sprawdzi się na chłodniejszą jesień. Nie wiem czy będzie odpowiednia na zimę, raczej nie jest wystarczająco gruba żeby ogrzewała nas przy minusowych temperaturach. Parka jest asymetryczna, ma nieco dłuższy tył. Kolejną rzeczą, na którą również miałam chęć od dłuższego czasu jest futrzana kamizelka. Kiedy pojawiła się na stronie sklepu od razu znalazła się na mojej liście życzeń. Kamizelka jest bardzo dobrze wykonana, nie mam co do niej żadnych zastrzeżeń. Skusiłam się też na miętowy sweter. Z niego również jestem zadowolona. Dobry jakościowo. Podobnie jak parka jest asymetryczny. Ostatnią rzeczą jest jeansowa koszula, których w szafie nigdy za wiele. To moja druga jeansowa koszula z Sheinside. Poprzednią pokazywałam Wam tutaj. Ta jest w rozmiarze S. Mogłaby być nieco szersza w biuście. Będę musiała zakładać pod nią koszulkę, bo delikatnie rozchodzi się w okolicy biustu. Koszula sama w sobie jest bardzo fajna, jestem z niej zadowolona. 

Parka jest w rozmiarze S. Jest dobrze wykonana. Środek kaptura obszyty ciekawym materiałem w kratę. Środek parki nie jest ocieplany kożuszkiem. Obawiam się, że na mrozy nie będzie wystarczająco gruba. Z pewnością posłuży mi jesienią. Minusem jest to, że kaptur nie jest odpinany i to, że jest duży przez co nasuwa się na oczy. Parka ma metkę Atmosphere. 





Kamizelka jest w rozmiarze S. Bardzo dobra jakościowo, świetnie uszyta, ciepła. Identyczna jest na zdjęciach podglądowych. 




Sweter jest w rozmiarze M. Bardzo fajnie leży, jest dobrze wykonany, dosyć ciepły. Fajnie sprawdzi się na co dzień. Wahałam się między kolorem miętowym, a szarym, cieszę się, że ostatecznie wybrałam ten pierwszy. 





Ostatnią rzeczą jest jeansowa koszula. Moja jest w rozmiarze S. Tak jak pisałam wyżej mogłaby być nieco szersza w biuście. Sama w sobie jest fajnie wykonana, z cienkiego jeansu. Zapinana jest na guziki. 





Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Chyba tez się skuszę na cos z sheinside. Gdzieś wyczytałam, że kiepsko z jakością, ale widzę, że u Ciebie rzeczy mają się całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym bywa różnie. Na szczęście w większości trafiam na rzeczy dobrze wykonane, z których jestem zadowolona, ale trafiały się też totalne niewypały. To już zależy od konkretnej rzeczy.

      Usuń
  2. Wszystko mi się podoba. Świetna figura :O

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się, że tak często robisz tam zakupy. We wszystkim wyglądasz fenomenalnie, jak gdyby te ciuchy szyi tylko dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kupiłam sobie ostatnio kurteczkę na zimę, też parkę, ale na vinted, już w niej pomykam, bo zmarzluch jestem jak cholera ;) kusi mnie ta strona, ale właśnie obawiam się, że trafię na bubla :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zmarzluch i też już jakiś czas temu wyciągnęłam cieplejsza płaszcze i kurtki.

      Warto czytać recenzje i kierować się zdjęciami blogerek, bo zdjęcia na stronie czasami nie oddają rzeczywistego wyglądu.

      Usuń
  5. super zakupy :) najbardziej podoba mi sie parka :)
    mam takie pytanie pare dni temu kupilam takie spodnie jak Ty masz na zdjeciu z kozuszkiem ala skorzane/lakierwane? ale nie wiem jak je czyscic :( boje sie w pralce bo mysle ze wyciagnalabym je w czesciach;/ opowiesz jak czyscisz swoje?:) z gory dziekuje za odp ipozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje są woskowane. Zawsze piorę je ręcznie w płynie do prania. Niestety po paru miesiącach mają już przetarcia w kilku miejscach. Pewnie wina kiepskiego materiału, kupiłam je na bazarze za około 35 zł.

      Usuń
  6. Parka i kamizelka genialne! Mogłabyś podać szerokość pod pachami parki? Byłabym wdzięczna. Może się na nią skuszę. Z podanych wymiarów na stronie wydaje się być ok, ale z tego co czytałam często wymiary nijak mają się do tego co w realu.

    Ps. Skąd marmurki z ostatniego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parka ma około 47 cm x 2.

      Marmurki są z lumpeksu, marka Miss Selfridge.

      Usuń
  7. Najpiękniejszy jest ten sweterek! Miodzio!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...