20.09.2014

Paczka z Sheinside, czyli o 3 nowościach

Kilka dni temu otrzymałam dość długo wyczekiwaną przesyłkę z Sheinside. Warto było czekać, bo wszystkie trzy rzeczy przypadły mi do gustu. Sukienka ma jeden z moich ulubionych fasonów. Jest dobrze wykonana. Ma ciekawą, lekko chropowatą fakturę materiału. Z tyłu wszyty zamek. Skórzana spódnica chodziła za mną od dawna. Ta urzekła mnie odkąd pojawiła się na stronie sklepu. Przód jest asymetryczny. Z boku ma wszyty zamek. Jest dość krótka, jednak przy moim wzroście długość jest idealna. Kurtka również bardzo mi się spodobała. Wygląda niemal identycznie jak na zdjęciach podglądowych.

Sukienka jest w rozmiarze S. Pasuje idealnie. Jest dopasowana, ale nie jest przesadnie obcisła, więc nie krępuje ruchów. Bardzo ładnie kształtuje sylwetkę. Wykonanie bez zastrzeżeń. 




Spódnica jest w rozmiarze M. Dobrze, że nie skusiłam się na rozmiar S, bo byłabym na mnie za mała. Ta leży bardzo dobrze. Nie wiem tylko jak wyprostować wszelkie zagniecenia. Może macie pomysł jak się ich pozbyć? Może z czasem będą nieco mniej widoczne. Wykonanie bez zastrzeżeń. Spódnica bardzo przypadła mi do gustu. 




Kurtka jest w rozmiarze S. Wykonana jest z połączenia kilku materiałów. Bardzo ciekawa. Mogłaby mieć odrobinę krótsze rękawy. Wykonanie bez zarzutów. Kurtka jest dobrze uszyta. Idealnie sprawdzi się na jesień. 




Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Wszystkie rzeczy cudne <3 Spódniczka jednak skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie spódnica i kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurteczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zagniecenia mozna wyprasować na lewej stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też najbardziej podoba się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chyba przypadła mi do gustu sukienka :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciuszki oczywiście super, ale... kurcze.. jaką Ty masz twarz! Jest cudowna! I te włosy ♥

    http://bsylwia.blogspot.com/
    Sylwia Bajera Photography - FB

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...