06.09.2014

Oil Care Haarol, czyli o olejku do włosów Isana

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją olejku do włosów Oil Care Haarol od Isany. Jest to produkt przeznaczony do włosów zniszczonych i suchych. Moje włosy są w dobrej kondycji, jednak mają tendencję do puszenia. W zniwelowaniu problemu pomagają mi kosmetyki wygładzające, dzięki którym włosy są zdyscyplinowane, błyszczące, miękkie, a końcówki wyglądają na zdrowie i zadbane. Olejek przeważnie nakładam tuż po myciu na wilgotne włosy, wcieram niewielką ilość poniżej połowy długości. Produkt ten może być świetną alternatywą dla eliksiru odżywczego Loreal, oba dają podobny efekt. 

Obietnice producenta 

Olejek do włosów mocno zniszczonych i suchych. Zawiera olej arganowy. Nadaje włosom zdrowy połysk. Przetestowany przez fryzjerów.
Zawiera bogaty kompleks olejów pielęgnacyjnych w skład którego wchodzą oleje: arganowy i słonecznikowy. Olej szybko się wchłania i uszlachetnia włosy, jednak ich nie obciąża i nie pozostawia w nich tłustych resztek. Ultralekka, nie natłuszczająca i bardzo skuteczna formuła pielęgnuje włosy mocno zniszczone i suche. Efektem są zdrowe, silne i lśniące włosy.
Przed myciem włosów używać oleju do ich intensywnej pielęgnacji. Olej można też stosować na umyte mokre włosy dla nadania im szczególnego połysku i gładkości, a ponadto na suche włosy jako styling finish.

Sposób użycia: Oszczędnie nanosić olej na długie włosy i ich końcówki.

Wskazówka: Produkt zawiera oleje naturalne. Ewentualna utrata klarownej konsystencji nie ma wpływu na jego jakość. Chroni przed bezpośrednim działaniem promieni słonecznych.



Dostępność i Cena

Rossmann. Cena to 14,99 zł / 100 ml. 

Skład 

Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Dimethiconol, Helianthus Annuus Hybrid Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Benzyl Salicylate, Benzyl Alcohol, Alpha- Isomethyl Ionone, Geraniol, Citral. 

Moja opinia

Olejek bardzo przypadł mi do gustu ze względu na swoje właściwości wygładzające. Cudownie ujarzmia końcówki, dzięki czemu wyglądają na zdrowie i wypielęgnowane. Olejek zamknięty jest w plastikowym, miękkim opakowaniu z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu. Konsystencja jak na olejek przystało jest tłusta i dosyć gęsta. Nałożony w niewielkiej ilości nie przyczynia się do szybszego przetłuszczania włosów. Ja nakładam go jedynie poniżej połowy długości włosów żeby wygładzić niesforne końcówki. Olejek jest niesamowicie wydajny. W moim przypadku jedna pompka z powodzeniem wystarczy na pokrycie włosów. Zapach jest bardzo przyjemny, nieco orientalny, słodki. Niestety nie utrzymuje się zbyt długo na włosach. Skład może trochę przerażać, bo jak widać trzy pierwsze pozycje to silikony. Mnie to nie przeszkadza, lubię tego typu produkty do zabezpieczenia końcówek. Z wartościowych składników jest też olej słonecznikowy i arganowy. Reszta to w większości substancje zapachowe. Działanie pozytywnie zaskakuje. Olejek bardzo dobrze radzi sobie z niesfornymi kosmykami. Wygładza, ujarzmia, zmiękcza i nadaje połysk. Końcówki wyglądają na zdrowie i zadbane. Warto mieć go w swoich zbiorach.

Plusy:
- wygładza, ujarzmia, zmiękcza i nadaje połysk
- bardzo ładnie pachnie
- nałożony w odpowiedniej ilości nie przetłuszcza włosów
- niesamowicie wydajny
- wygodne opakowanie z pompką
- niska cena

Minusy:
- dosyć ubogi skład

Ocena: 4/5

Używałyście, lubicie? 

Pozdrawiam!

20 komentarzy:

  1. super! Właśnie szukałam receznji na jego temat :). skusze się jak skończy mi się mój zabezpieczacz do końcówek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam go już w sklepie i zastanawiałam się nad nim, ale na razie mam dużo produktów do końcówek, a one są baaardzo wydajne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam go zaraz jak sie pojawił w rosie i jestem również zadowolona , przede wszystkim kocham jego zapach;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tego olejku ; D wiec musze go koniecznie kupić ;) niestety moje włosy też się pusza ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko wykończę swój obecny zabezpieczać to skuszę się na ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakim cudem jeszcze go nie miałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar go kupić, jak wykończę obecny "olejek" do końcówek

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ostatnio na promocji w Douglasie olejek do włosów arganowy z ich linii Hair i jestem mega zadowolona, ma fajny skład, jest bardzo wydajny i pięknie pachnie. Jak wykończę (chociaż nie wiem kiedy ;)) to może skuszę się na ten rossmannowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ostatnio chciałam go kupić, ale zniechęciły mnie te 3 silikony :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to jest serum silikonowe na końcówki, więc co ma mieć, same oleje? To raczej by służyło do olejowania włosów przed myciem. Połączenie silikonów z olejkami daje efekt dobrego zabezpieczenia końcówek przed czynnikami zewnętrznymi. Silikony osłaniają włos i zatrzymują w nim wilgoć.

      Usuń
  10. oooo jak skończy mi się mój produkt do zabezpieczania końcówek to poważnie się nad nim zastanowię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aa skuszę sie na ten produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już o nim gdzieś kiedyś i planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna cena, wypróbuję go jak skończę obecne produkty

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę zajrzeć do Rossmanna, ponieważ niesforne włosy ostatnio dają mi się we znaki. Chętnie je wygładzę. Kosmetyk może nie zachwyca składem, ale najważniejsze, że spełnia swoją rolę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś mnie kusił, ale ostatecznie go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przy następnych zakupach rossmanowskich muszę go wpakować do koszyka

    OdpowiedzUsuń
  17. a mnie specjalnie nie powalił ten olejek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam ten olejek i również jestem zadowolona. Moje puszace się włosy dużo lepiej wyglądają.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...