14.08.2014

Vision Lipstick, czyli o pomadkach Golden Rose 103, 105, 121

Dzisiaj mam dla Was recenzję pomadek Vision Lipstick od Golden Rose. Pomadki pojawiły się w sprzedaży na przełomie maja i czerwca i od tego czasu mam okazję używać trzech odcieni - 103, 105 i 121. Ich cena sklepowa to 9,90 zł. Według obietnic producenta pomadka Vision Lipstick zapewnia piękny wygląd ust przez wiele godzin. Delikatna, kremowa konsystencja idealnie się rozprowadza, daje uczucie lekkości i zapewnia wysoki połysk na ustach. Wolna od parabenów formuła pomadki zawiera składniki odżywcze oraz nawilżające takie jak masło Shea, Olejek Jojoba oraz Wit. E.





Pomadki zamknięte są w czarnym opakowaniu łudząco podobnym do pomadek Cien dostępnych w Lidlu. Konsystencja jest kremowa, bardzo przyjemna w nakładaniu. Produkt łatwo sunie po ustach nadając intensywny, nasycony kolor. Pomadki te są świetnie napigmentowane. Zapach jest delikatny, słodki, praktycznie niewyczuwalny na ustach. Uwielbiam pomadki GR za bardzo dobrą jakość w stosunku do niskiej ceny. W tym przypadku również nie zawiodłam się. Produkt idealnie trafia w moje gusta, zarówno pod względem kolorystycznym jak i wykończenia. Z trzech kolorów, które posiadam najczęściej używam 103, czyli idealnego różu na co dzień. Nie jest to kolor nachalny, rzucający się w oczy. Pomadki są dość trwałe, na moich ustach pozostają w świetnym stanie przez kilka godzin. Kolor 105 to również propozycja na co dzień. Jest to odcień zgaszonego różu. Kolor 121 to propozycja dla odważnych. Ja póki co nie przekonałam się do czerwieni na ustach. Być może nie znalazłam jeszcze koloru w którym wyglądałabym korzystnie. Pomadki nie wysuszają ust, ani nie podkreślają suchych skórek. Ich koszt to 9,90 zł i standardowo możemy je kupić na stoiskach z kosmetykami Golden Rose bądź w sklepie on-line. Polecam! 

103
105
121


Dostępna gama kolorystyczna 


Byłoby idealnie gdyby marka pomyślała nad wprowadzeniem kilku odcieni koralowych. 

Używałyście? Jak Wasze wrażenia?

Pozdrawiam! 



39 komentarzy:

  1. Tez różowe piękne, choć nie przepadam za tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 105 prezentuje się przepięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. skuszę się na jakąś, pięknie wyglądają na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się na nie czaje, ale muszę osobiście udać się na stoisko Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
  5. 105 śliczna :) ja pokochałam velvet maty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten 121 na gamie kolorystycznej, a na ustach.... Brak słów.

    Kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kusisz! Ostatnio na stoisku GR u siebie ich nie widziałam, może to i lepiej, bo pewnie nie skończyłoby się na jednej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 103! Taki kolorek by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, mam 105 i jest moja ulubioną jak na ten czas! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądają cudownie! :) musze wybrać się na stoisko GR poszperać w pomadkach..

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam serię matowych pomadek, więc i na te się pewnie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej widzi mi się 103 *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki kolorowe od GR coraz bardziej mnie kuszą :) 105 wpadło mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. 105 wygląda naprawdę kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam te pomadki, czerwona jest śliczna!
    zapraszam na moj blog na rozdanie :) http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor "105" mi się podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa gama kolorów ;) Osobiście podoba mi się kolor 111 i 115
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dwa kolory i biegnę po więcej :) Są bardzo komfortowe w noszeniu - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. 105 jest piękna. Choć wykończenie wolę jednak matowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dla mnie te pomadki to zaskoczenie ;) pani na wyspie dała mi je zamiast matowych i są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. 121 jest przepiękna! Zakochałam się <3
    zapraszam do mnie: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/
    POST ROZDANIOWY! http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/2014/08/post-rozdaniowy-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam trzy pomadki z tej serii i jestem zachwycona, taka cena, a trwałość MAC'a (mam porównanie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie trzy przepiękne, chociaż ja w ostatniej bym się chyba nie odważyła pokazać publicznie :-P

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: blog-o-wlosach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 105 wyjątkowo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nudziak CUDNY!! Musze gdzieś dorwać porządne stoisko GR w Krakowie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne szminki, cudnie wyglądają na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepiej wygląda ta ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie wyglądają pięknie :) strasznie mnie kuszą te pomadki, nie mam jeszcze żadnej z GR

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze okazji używać tych pomadek, ale z Twojego zestawienia 105 byłaby moja :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  30. Zachęciłaś mnie, wypróbuję w najbliższym czasie;-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie bym je wypróbowała, ale nigdzie nie mogę ich dorwać stacjonarnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. 103 i 105 są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Właśnie kupiłam odcień 105- zobaczymy :) Mam nadzieję, że rzeczywiście tak ładnie będzie wyglądał jak u Ciebie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...