26.08.2014

Trzy ubraniowe nowości, czyli przesyłka z Sheinside

Kilka dni temu listonosz przyniósł mi kolejną paczkę ze sklepu Sheinside. Zabrakło w niej kurtki, która ma dojść w późniejszym terminie. Zamówienie składałam kiedy za oknem temperatury oscylowały w granicach 30 stopni, choć skusiłam się również na kilka ubrań na jesień.

Biała sukienka nieco mnie rozczarowała. Moim zdaniem nadaje się wyłącznie na plażę, gdzie możemy założyć pod nią strój kąpielowy. Boki sukienki są dość mocno wycięte, przez co trudno ukryć biustonosz. Na plażę byłaby fajnym rozwiązaniem, na co dzień raczej nie. Czarna sukienka przypadła mi do gustu, ale mam do niej za wąskie ramiona i sukienka mi z nich spada. Ostatnia rzecz to mój absolutny hit - biała bluza ze złotymi zamkami, która strasznie mi się spodobała. Bałam się, że będzie na mnie za duża, jednak wymiary ze strony nie zgadzały się z tym co jest w rzeczywistości. Bluza idealnie sprawdzi się na chłodniejsze dni, bo jest dosyć ciepła. Świetna do codziennych, niezobowiązujących stylizacji. Ze względu na zamki bluza byłaby genialna dla mam karmiących piersią. Żałuję, że wcześniej jej nie miałam - uratowałaby mnie w wielu sytuacjach. 

Biała sukienka jest w rozmiarze S. Moim zdaniem jest to duże S, bądź małe M. Sukienka sprawdzi się latem, na plaży. Na co dzień nie odważyłabym się jej założyć. Materiał jest całkiem w porządku, łatwo było go wyprasować. 




Czarna sukienka jest w rozmiarze S. Według mnie to małe S, ma dość wąską talię. Sukienka jest dobrze uszyta, jednak ma szeroki dekolt przez co spada mi za ramion. Jest dosyć klasyczna, w linii A, ale z uwagi na ozdobny dekolt ma coś w sobie. 




Biała bluza jest w rozmiarze S. Bałam się, że będzie za szeroka w biuście. Na stronie podana jest szerokość 92 cm, jednak w rzeczywistości jest to 88 cm. Bluza jest świetnie wykonana. Materiał to w 97 % bawełna i 3 % poliester. Idealna na co dzień. Jestem z niej bardzo zadowolona. 




Pozdrawiam! 

31 komentarzy:

  1. słyszyałas może ze matowe pomadki manhattan mają byc wycofane????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Rossmannów już dawno zniknęły. Na allegro nadal są, ostatnio zamawiałam. Wielka szkoda gdyby zostały całkiem wycofane.

      Usuń
  2. Czarna sukienka wyglada obłędnie-ten dekolt :)) Cudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dekolt strasznie mi się podoba, szkoda, że nie jest trochę węższy :( Można byłoby bawić się w przeróbki. Pomyślę jeszcze co z nią zrobić.

      Usuń
  3. Ta bluza wygląda naprawdę świetnie! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza piękna, super w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza najlepsza! Z tego co piszesz wynika, że zakupy w S to jedna wielka niewiadoma, bo rozmiary podawane na stronie ni jak się mają do rzeczywistości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety często tak bywa, że wymiary nie zgadzają się z tym co jest napisane na stronie. Na szczęście jakoś udaje mi się z rozmiarami, większość rzeczy jest na mnie dobra.

      Usuń
  6. Świetna ta bluza, ale myślę, że może pogrubiać, chociaż Tobie to nie grozi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może, bo ma kieszenie po bokach. Akurat w okolicach brzucha chciałabym zgubić kilka cm :P

      Usuń
  7. Bardzo podoba mi się bluza, idealna na nadchodząca jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza jest naprawdę super ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta bluza śliczna :D
    Chyba muszę rozejrzeć się w tym sklepie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i na plażę, ale śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluza baaardzo mi się podoba :) Ma fajny, nieoklepany wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze bluza bardzo fajna, sama szukam bluzy i chętnie bym kupiła, ale jaki tu brać rozmiar? skoro S ma mieć niby 92 w biuście, a nie ma, a ja mam 93 to chyba M powinna być nieco większa niż te 88cm... Tego właśnie nie lubię w zakupach przez internet, można się naciąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wzięłabym M. Te rozmiary na ich stronie są dla mnie zagadką. Czasami jest spora różnica w wymiarach, np. długość sukienki na stronie 86 cm w rzeczywistości ma 80 :P Rozumiem cm różnicy, ale aż tyle :O Kto to mierzy?

      Usuń
  13. uroczo, bardzo podoba mi się dekolt czarnej sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza świetna!!! Biała sukienka też i myślę, że sprawdziłby się do niej jakiś ładny biustonosz (może taki z szerszym dołem jak do sukienek bez ramiączek, który ma za zadanie wszytko utrzymać na miejscu, nie wiem, czy ktokolwiek mnie zrozumiał, ale dobra, chodzi mi o taki jakby biustonoszowy gorsecik(?)). Czarna sukienka wydaje się być jakby za duża, a szkoda, bo jest bardzo ładna i gdyby u góry była bardziej dopasowana, wyglądałaby obłędnie :) To tyle z moich wypocin, pozdrawiam i czekam aż pokażesz kurtkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej, nie wiem, czy mogę zadac takie pytanie, najwyżej usuniesz albo pozostawisz bez odpowiedzi - jaki masz rozmiar biustonosza? Pytam, bo mam bardzo podobną figurę do Ciebie, jednak jestem nieco wyzsza, no i nie wiem, jak z biustem - ja sama zawsze mam problem z koszulami w rozmiarze S kupowanymi na sheinside, nigdy jednka nie kupowalam tam sukienek, teraz się przymierzam i nie wiem, jaki wybrac rozmiar. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bluza:) na pewno sie skusze:)
    Zapraszam do siebie
    lovecoffeeandshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Czarna sukienka jest cudowna! Wczoraj zastanawiałam się nad zakupem małej czarnej z podobnym dekoltem, tylko gdzie ja taką stacjonarnie dostanę :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ciuszki. numer 1 dla mnie to czarna sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...