23.07.2014

Top 5, czyli o moich ulubionych produktach kolorowych

Całkiem niedawno pojawił się wpis z pięcioma ulubionymi produktami do pielęgnacji, czas więc na zestawienie z kosmetykami kolorowymi. W tej kategorii jestem zdecydowanie bardziej wybredna, zwłaszcza jeśli chodzi o podkłady. Która z Nas nie marzy o idealnie gładkiej skórze, jednolitej i bez zaczerwienień. Ja ciągle do tego dążę i w tym pomaga mi od dłuższego czasu podkład Revlon Colorstay. Od czasu do czasu testuję nowości, jednak zawsze do niego wracam. Mam kilka podkładów, które chciałabym wypróbować m.in. Estee Lauder Double Wear. Kamuflaż Catrice jest ze mną od kilku miesięcy, od pierwszego użycia wiedziałam, że zostanie ze mną na dłużej. Paletka do brwi Essence to produkt, któremu jestem wierna od dawna. Nie wyobrażam sobie mojego makijażu bez podkreślonych brwi, nigdy nie pomijam tego etapu. Cienie Sleek Au Naturel służą mi niemal codziennie. Idealnie sprawdzają się do dziennych, jak i wieczorowych makijaży. Podobnie jak matowa pomadka Manhattan w odcieniu 53M. 


Revlon Colorstay - podkład do cery tłustej / mieszanej

Używam go niezmiennie od dawna. Zapewnia mi bardzo dobre krycie, trwałość i mat. Dobrze się rozprowadza, nie tworzy smug. Jest bardzo wydajny. Mój kolor to Sand Beige. Jeśli jesteście ciekawe dokładnej recenzji, oraz tego jak wygląda na mojej twarzy zerknijcie tutaj.
Catrice - Camouflage Cream - korektor kryjący

Sama nie wiem dlaczego tyle czasu zwlekałam z jego zakupem. Z pewnością uratowałby mnie w niejednej sytuacji. Genialnie kryje wszelkie niedoskonałości. Nie jest odpowiedni w okolice oczu, ponieważ może wysuszać i obciążać, jednak na niespodzianki spisuje się rewelacyjnie. Mój kolor to 20 Light Beige.

Essence - zestaw do stylizacji brwi 

Mój zdecydowany faworyt, który służy mi w codziennym makijażu. Uwielbiam podkreślać nią brwi. Idealny odcień uzyskując mieszając oba kolory. Do podkreślania używam dołączonego pędzelka, który spisuje się bez zarzutu. 

Sleek - Au Naturel

Idealny zestaw 12 cieni, który służy mi zarówno do dziennych, jak i wieczorowych makijaży. Na moich powiekach od dawna królują brązy. Cienie są dobrze napigmentowane, łatwe w rozprowadzaniu. Sporo odcieni mam już na wykończeniu, z pewnością kupię kolejną paletę.
Manhattan - Soft Mat - pomadka w kremie

Jedna z ulubionych pomadek. Ma swoje wady, jednak zdecydowaną przewagę zalet. Mój kolor to 53M, czyli piękny koral. Bardzo dobrze czuję się w tym odcieniu. Jak przystało na matową pomadkę jest trwała, pozostaje na ustach przez kilka godzin. Musimy pamiętać o systematycznym nawilżaniu, bo ma tendencję do podkreślania suchych skórek. Stale do niej powracam, zużyłam już kilka sztuk i nie mam dość. Tutaj więcej o niej. 




A jaka jest Wasz kolorowa piątka? Podzielcie się ulubionymi produktami. 

Pozdrawiam!

29 komentarzy:

  1. Ja także te wszystkie 5 produktów uważam za niezwykle udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Korektor Catrice jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Au Naturel :-) Mam inny kolor pomadki z Manhattan, jednak za bardzo wysusza mi usta, muszę używać jej w dużych odstępach czasu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paletka sleeka równiez jest moją ulubioną <3 chco teraz zoeva przebila ją , ale wsród sleeków nadal jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat za sleekiem nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę te pomadki matowe z Manhattanu w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dwie rzeczy mi się pokrywają, a trzy pozostałe bardzo chciałabym mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie wszystkie kosmetyki, które wymieniłaś ja również lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nigdy nie ma tego kamuflarza :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiałam go w sklepie Ladymakeup. Nie mam Natury u siebie :(

      Usuń
  10. marzy mi się ta paletka sleek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Catrice bardzo lubię a na paletkę Sleeka od dawna mam ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam jedną paletę Sleeka i miałam pomadkę Manhattan, ale poszła dalej, bo była beznadziejna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam wszystko oprócz zestawu essence :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze Sleek'a moim ulubieńcem jest paletka Vintage Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę dostać tego korektora kryjącego u siebie w naturze :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Podkład Relon i cienie do brwi Essence to również moi niezmienni faworyci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam ten korektor od catrice i tez go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. revlona używałam namiętnie przed minerałami, ale w tej chwili już nie wyobrażam sobie do niego powrotu. też bardzo, bardzo lubię ten korektor catrice i paletkę sleeka~! chociaz przerzuciłam się na paletke zoevy all naturals.
    a propos paletki essence - to był mój pierwszy tego typu produkt do brwi i źle wspominam, zbyt rudy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Również uwielbiam podkład Revlon, bardzo dobry i niezawodny. Do zakupu kamuflażu z Catrice trochę zniechęca mnie kolorystyka, nie znalazłabym niczego dla siebie. Paletkę Essence lubię bardzo, ale czasem ma dla mnie zbyt ciepłe odcienie, szukam czegoś chłodniejszego - Catrice ma chyba ładny Eyebrow Set :) Sleek Au Naturel to rewelacyjna paletka! A błyszczyk matowy Manhattan również lubię, nie zawsze mam ochotę na błysk na ustach - wycofano go chyba? Kupowałam przez Internet :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubię ten zestaw do brwi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie wpisy :) Muszę w końcu kupić ten kamuflaż z Catrice, przyzywczaiłam się już używać tylko Kryolanu ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam tę paletkę Sleeka :) Wersja Oh So Special jest równie dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podkład z Revlon uwielbiam, a kamuflaż z Catrice od dłuższego czasu jest na mojej liście do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  24. korektor z Catrice uwielbiam! Tak samo jak u Ciebie, w okolicach oczu się nie spisuje, ale na niespodzianki jest super. Gdybam nad Revlonem i mam w planach upolowanie tej paletki i pomadki :D Ostatnio już chciałam ją kupić, ale nie było mojego koloru ;<

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie ten korektor kompletnie nie odpowiada :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Zestaw do stylizacji brwi Essence mam w planach. Paletki Sleek jeszcze żadnej nie miałam, ale ta wersja podoba mi się najbardziej, bo najlepiej pasuje do mojego codziennego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam korektor Carice i wreszcie odpowiednio ukryte cienie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa jestem tego korektora z Catrice , może wreszcie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...