07.07.2014

Nowości na lato, czyli o przesyłce z Sheinside + nowe buty

Kilka dni temu otrzymałam kolejną przesyłkę ze sklepu Sheinside. Tym razem skusiłam się na koronkowe szorty, które od dłuższego czasu chodziły mi po głowie. Najbardziej podobają mi się zestawione z jeansową koszulą. Kolejną rzeczą jest koszula w kwiaty, która idealnie sprawdzi się na chłodniejsze wieczory. Podobnie jak jeansowe spodnie, z których jestem bardzo zadowolona. Bałam się, że nie będą na mnie pasować, bo jednak spodnie są tą częścią garderoby, którą lubię wcześniej przymierzyć. Na szczęście trafiłam z rozmiarem. Spodnie leżą znakomicie, jedynie są za długie, ale nie stanowi to dla mnie problemu. Następną rzeczą jest koronowa bluzka z baskinką, która okazała się na żywo bardzo przeciętna. Na zdjęciach prezentowała się zdecydowanie lepiej. 

Szorty są w rozmiarze uniwersalnym. W pasie mają gumkę. Według mnie będą pasować idealnie na rozmiary od XS-M. Jestem z nich zadowolona, choć dosyć trudno zestawić je tak, żeby nie wyglądały zbyt infantylnie i piżamowo. 





Koszula jest w rozmiarze S. Jest naprawdę genialna. Wykonanie bez zastrzeżeń. Pasuje idealnie. Jest mniejsza od koszuli w ptaki, którą pokazywałam Wam tutaj




Ze spodni jestem również bardzo zadowolona. Świetnie leżą i są bardzo dobre jakościowo. Nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń. Są w rozmiarze S. Przy moim wzroście (około 160 cm) są na mnie trochę za długie. 



Ostatnią rzeczą jest koronkowa bluzka z baskinką. Moja jest w rozmiarze S. Jest przeciętna, ponownie raczej nie zdecydowałabym się na nią. 





Skusiłam się na zakupów butów na lato. W CCC znalazłam niemal idealne, beżowe, klasyczne sandały na niewysokim obcasie. Póki co paski dość mocno mnie obcierają, mam nadzieję, że z czasem stopa się do nich przyzwyczai. But sam w sobie jest bardzo wygodny. Kosztowały mnie 79,99 zł


Przyszła do mnie jeszcze limonkowa sukienka, którą pokażę Wam w kolejnym wpisie.

Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. a mi się najbardziej własnie podoba ostatnia bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co bys nie ubrala wygladasz slicznie:) ostatni zestaw najlepszy:) Rockowo i romantycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely outfits xxx
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com


    OdpowiedzUsuń
  4. Te czarne spodnie są super, zdradź proszę gdzie kupiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buciki bardzo ładne, też je planowałam kupić ale też miałam wrażenie że paski będą obcierać

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te krótkie spodenki i koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula i spodenki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula w kwiaty jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ta koszula i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buty bardzo fajne, chociaż ja wolałabym jakieś nude na niezbyt wysokim koturnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio dostałam właśnie tą koszulę i podzielam Twój zachwyt nad nią - jest idealna :P i mimo iż w sklepach <sinsay, reserved,mohito) są już podobne to do tej z sheinside się nie umywają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Koszula jest najładniejsza. Ta ostatnia bluzka nie jest wcale taka zła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie są świetne. Co do długości, ja też zwykle skracam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna koszula i koronkowa bluzka. Spodnie też bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne stylizacje, Ty Kochana, jak zawsze, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Taka figura po porodzie :O Jesteś szalenie zgrabna i ładna. Tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  17. mam podobne, po prostu uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś śliczna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogę prosić o linka do she inside z koszulą dżinsową?

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze jak ja dawno u Ciebie nie byłam! Ślicznie wyglądasz, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodenki świetne, mam podobne, tyle że czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy, mam bardzo podobną koszulę z te jakby malowane kwiaty tylko z innego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Buty świetne miałam brać w wersji black zapinanie bardzo eleganckie tak samo obcas przyjemny.
    Ja właśnie czekam na bluzę i spodnie z Sheinside

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty rzeczywiście bardzo ładne i uniwersalne - z pewnością sprawdzą się zarówno na większe wyjścia, jak i na co dzień. Sandały na tego typu słupku to dobre rozwiązanie na lato, bo oprócz niebanalnego wyglądu są idealnym dopełnieniem każdej letniej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...