24.07.2014

Miętowa sukienka, czyli o szybkim i efektowym stroju dnia

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam miętową sukienkę, którą otrzymałam wczoraj ze sklepu Sheinside. Sukienka szła do mnie dość długo, jednak warto było na nią czekać. Trochę obawiałam się jak będzie wyglądać na żywo, ale jak się okazało zupełnie niepotrzebnie. Sukienka wygląda identycznie jak na zdjęciach podglądowych. Jest dobrze wykonana. Bardzo ładnie wygląda na ciele. Jedyny problem mam z doborem odpowiedniego biustonosza, bo jak widać tył sukienki jest z koronki. Idealnie sprawdzi się na imprezę, a nawet wesele, bo jest efektowna. Dół sukienki jest z szyfonu, pod spodem ma podszyty materiał, dzięki czemu nie prześwituje. Mój rozmiar to S. Nie wiem jak Wam, ale mnie się strasznie podoba. Kolejna zdobycz z Sheinside z której jestem zadowolona. Jeśli jesteście zainteresowane chętnie podzielę się z Wami moimi dotychczasowymi spostrzeżeniami co do ubrań z tego sklepu. Niektóre jak wiecie okazały się totalnym niewypałem, na szczęście większością jestem mile zaskoczona. 


Sukienka w tym kolorze jest aktualnie wyprzedana. Dostępna jest wersja biała [klik], różowa [klik], fioletowa [klik], morelowa [klik].




Pozdrawiam!

32 komentarze:

  1. śliczna jest, w takim kolorze to idealna na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz bardzo dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta koroneczka i ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza sukienka:) Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze się w nim czuję. Na żywo wpada bardziej w zieleń, piękny jest <3

      Usuń
  6. Ile mies ma Twoja córeczka? :)
    wyglądasz bardzo ładnie po ciąży :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13 lipca skończyła 8 miesięcy :) Dzięki :*

      Usuń
  7. Cudowny kolor, w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniły kolor, cudownie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie się prezentuje:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna :) Bardzo podoba mi się tył góry :)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialna sukienka i Ty super w niej wyglądasz!
    ja czekam (też bardzo długo) na sukienkę i kurtkę "skórzaną" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Będę wypatrywać na blogu co tam ciekawego zamówiłaś :))

      Usuń
  13. Bardzo mi się podoba :) Polecam cielisty stanik do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym żeby tył mocno rzucał się w oczy. Może faktycznie cielisty byłby w porządku, ewentualnie taki z cienkim, silikonowym tyłem.

      Usuń
  14. Wyglądasz w niej wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wdzięcznie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz w niej cudnie :) a jakie buty byś do tego proponowała ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się podoba, świetnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. To może warto zainwestować w sylikonowe wkładki?

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna sukienka, idealna na tą porę roku! Masz świetnego bloga, przejrzałam całego, głównie to zainteresowały mnie twoje łupy w second handzie, nie wiem, gdzie mieszkasz, ale jestem pod wrażeniem;) Pozdrawiam ;) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...