11.07.2014

Limonkowe love, czyli zoom na sukienkę

W ostatnim wpisie, w którym pokazywałam nowości ze sklepu Sheinside wspominałam Wam o limonkowej sukience, która również przyszła do mnie kilka dni temu. Sukienka jest w rozmiarze S i wymaga minimalnego zwężenia w biuście. Wykonana jest z grubego, całkiem solidnego materiału. Jest dosyć elegancka, więc świetnie sprawdzi się na większe wyjścia. Bardzo podoba mi się w połączeniu z czarnymi dodatkami. Zresztą oceńcie sami. 




Co mam na sobie?

Sukienka Sheinside
Ramoneska Sheinside
Kopertówka Dorothy Perkins

Pozdrawiam! 

26 komentarzy:

  1. Ładna, ale takie wysokie odcięcie kojarzy mi się trochę z ciążowymi kieckami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo krój na ciążę byłby idealny :) Z powodzeniem pomieściłaby nawet spory brzuch.

      Usuń
  2. Ładny kolor i krój, ale nie wygląda na solidną sukienkę. Na dole wygląda na pogniecioną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie pognieciona przyszła, więc dokładne jej wyprasowanie graniczyło z cudem. Pewnie po praniu będzie wyglądać lepiej.

      Usuń
  3. kochana ty we wszystkim wyglądasz ślicznie, podejrzewam, że nawet w worku :), a sukienka piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, a kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Średnia, wyglada jak ciążowy namiot

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie wygląda jak ciążowa :/ kolor za to cudny :o

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę zbyt wysoko odcięta w talii, ale kolorek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezbyt udany krój... Może gdyby góra była bardziej dopasowana do ciała...? Jesteś mega piekną kobietą i tak czy siak wyglądasz zjawiskowo! Kolorek super - kwintesencja lata i "owocowości". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka śliczna, ale jednak odcięcie mogłoby być niżej - trochę skraca tułów, jakoś tak masywnie się robi, a w końcu jesteś drobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się krój podoba, coś innego. Ślicznie Ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podobasz mi się w niej, lepiej by wyglądała na Tobie, gdyby miała wycięty dekolt, bo tak to jakbyś szyi nie miała :) No i te odcięcie niżej, bo jak ciążowa wygląda :) Jednak kolor ma śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna, ale ja nie przepadam za sukienkami luźnymi w pasie- wyglądam w nuch jak klocek ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta sukienka :) Lubię taki krój.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, a w zestawieniu z kurtką wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka, ale faktycznie troszkę za szeroka w biuście i chyba w talii też :) Lepiej będzie wyglądać dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką czarną i też jest na mnie trochę za szeroka. Spięłam ją szerokim paskiem w talii i wtedy jest znacznie lepiej.
    Żółta jest przepiękna i rzeczywiście świetnie wygląda w połączeniu z czarną kurtką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialna sukieneczka, zarówno solo, jak i w połączeniu z ramoneską i kopertówką - nabiera wieczorowego charakteru :)
    Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz, zresztą jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie z ramoneską - super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...